Skip to main content

دوستان... همانطور که متوجه

دوستان... همانطور که متوجه
lachin

دوستان... همانطور که متوجه هستید ( شونیست فارس) از روزی که کتاب شاهنامه به عنوان (( کتاب آفرینش)) معرفی شد , بقول دوست عزیز , ائلیار,حالت سردرگمی و گیجی اش دو چندان شد به این خاطر همانطور که همه میدانیم اسم کورش در این کتاب آسمانی دیده نمیشود. منطقی که شونیست فارس به این موضوع میدهد این است (( فردوسی کورش را به شکل امروزی ما نمی شناخته است.)) این منطق خنده آور ولی بسیار ناگوار به این می ماند که اگر اسم ( الله) در قران نیست به این خاطر است که (( حضرت محمّد , خدا را به شکل امروزی ما نمی شناخت)). تازه اگر قبول کنیم که حضرت فردوسی شناختی از کورش عزّواجل نداشت , باز با سه مسئله روبرو میشویم.1- اگر حضرت فردوسی شناختی از کوروش عزّواجل نداشته پس ایشان هم مثل انسان های دیگر , یک شخص معمولی بوده و ( ستاره درخشان ادب یک فرهنگ) نمی تواند باشد. درست مثل این ماند که بگوئیم چون حضرت محمد شناختی از خدا

ندارد او هم مثل آدم های معمولی است. 2- اگر به قدرت تفکر حضرت فردوسی اعتماد داشته باشیم و او را ستاره درخشان ادب یک فرهنگ بدانیم وعدم شناخت از کورش عزّواجل او را قبول بکنیم, خیلی احتمال دارد که اصلآ (( کورش عزّواجلی)) وجود نداشته. اگر حضرت محمد شناختی از خدا نداشت , به این خاطر که خدائی نبود. .3- یا ترکیب این دو اصل. منطقی ترین دلیل بر عدم شناخت حضرت فردوسی ازکورش این است که کورش در زمان فردوسی هنوز متولد نشده بود. کورش شاید متولد سال های دوران پهلویان است.
دوستان... احترام به مقبره بالائی که به سبک یونانیان بنا شده است واجب است به این خاطر که مردمانی به خاطر باور هایشان به این مقبره احترام می گذارند. ولی منطق و استفاده از عقل و خرد هم می تواند گره گشای مشکلات باشد. درست به همین خاطر اگر از عقل و خرد استفاده بکنیم به یک نتیجه گیری (( عقلانی)) میرسیم که ببینیم در آن مقبره چه کسی است که (( آسوده خوابیده))...دوستان ... کورش بخاطر جواب منفی ازدواج با ملکه ( تُمیرس), به سرزمین ( ماساژت ها .. سرزمین های قافقاز) که تُمیرس ملکه اش بود , لشکر کشی میکند. (تبصره...سیاستهای خارجی یک امپراطوری با مقدار ترشحات تستسترون کورش رابطه مستقیمی دارد و خیلی از ایرانیها بخاطر این ترشخ بیش از حد هورمون کورش کشته شدند) . کورش اول سر پسر ملکه تُمیرس را بریده به ملکه میفرستد.. در ولی سر انجام خود کورش در این جنگ جانش را از دست میدهد و به دستور ملکه که به عنوان ( خون خوارترین فرد تاریخ نامیده میشود), سرش را از بدنش جدا میکنند. مسئله ای که ما با شونیست های فارس داریم در این نقطه است. کدام منطق و عقل می گوید که مادری که پسرش را در جنگ از دست داده است و از قاتل پسرش که کورش بود , آنقدر نفرت دارد که دستور جدائی سر اورا از بدنش میدهد, و در عین حال بگوید که ( خون خواریکه در زندگی از خوردن خون سیر نشدی, بخور که بعد از مرگ از خوردن خون سیر بشوی) ,و بعد به حقوق بشر کورش پی ببرد و باز دستور بدهد که سر کورش را به تنش بدوزند و جسدش را در کالسکه های سلطنتی همرا با عطر و عنبر و با قالب های یخ , هزاران فرسخ باز گردانند تا به پاسارگاد برسد و در مقبره ای با استیل یونانی همیشه اسوده بخوابد؟...هرکس این را قبول کرد , من هم بر این باور هستم که خوک ها پرواز می کنند. کسانی که به اصظلاح به حقوق بشر جعلی کورش , یعنی معنی و ترجمعه واقعی استوانه کورش علاقه دارند می توانند به ترجمعه واقعی این استوانه را در کتاب (( ایران باستان - جلد اول- تالیف حسن پیر نیا ISBN 978-964-407-315-1صفخه 391 سطر 23 مراجعه بکنند.
برای جعلیات کورش به نوشته های رضا مرادی غیاث آبادی رجوع بکنید.
http://ghiasabadi.com/bbc-cyrus-02.html
برای جنایات کورش لینک پائینی را باز بکنید.
http://cyrusthegreatkurosh.blogfa.com/
.. بهترین ها را برای همه آرزومندم.