Skip to main content

باید در مقابل عاملان تفرقه در

باید در مقابل عاملان تفرقه در
Anonymous

باید در مقابل عاملان تفرقه در صفوف اپوزیسیون قاطعانه ایستاد و آنان را افشا نمود ). این عنوان درستی است ولی سیاست سازمان رجوی تا کنون عملن علیه نظریه بالا کوشش کرده است . اگر فقط منظور ازاوپوزسیون سازمان رجوی است خود این سازمان مخالفان خودی را تحمل نمیکند و نه حتاکی و توهین بلکه حکم قتل را نیز صادر میکند . صد ها انسان بخاطر دیدگاهی دیگر حاظر به همکاری با سازمان نیستند و به سازمان پشت کرده اند.اما برخورد سازمان با این افراد چگونه بود؟تهمت تحقیر و افترا و دشنام و برچسب نثار این انسانهای شریف شده است. نظام اخوندی بسیار بد است اما خود شما مجاهدین چه کردید ؟ شما جاسوسی نکردید ؟ جنگ راه اندازی نکردید ؟ اعدام نکردید ؟ ایا شما به لرد و سیاه پوست و سناتور غربی متوسل نشدید ؟ برای چه ؟ اسم این کار ها چیست؟
سازمان رجوی باید بداند و بپذیرد که سازمان

تنها سازمان مخالف نظام نیست و تا کنون کوششی برای اتحاد همه مخالفان نظام انجام نداده است . روشن است که هیچ انسان شرافتمند و یا حزب و سازمان سیاسی خود را بدون اما واگر در اختیار اهداف دیکتاتوری رهبر سازمان قرار نخواهد داد.
متاسفانه باید اعتراف کرد که همه مخالفان رجوی از امینت بیشتری از سوی نظام برخوردار هستند تا از سازما ن رجوی . باز گشت صد ها مجاهد به ایران و حتا کسانیکه در جنگ علیه ایران شرکت داشته اند خود کافی است تا بداینم سازمان رجوی همه پلها و اعتمادهای اجتماعی را از دست داده است . در انتخابات اخیر شاهد بودیم که چپ ایران به نظام رای داد و اگر سازمان در فکر اتحاد و مبارزه با نظام ارتجاعی اسلامی میبود میتوانست با همکار ی چپ انتخابات را به رسوائی نظام تبدیل کند.سیاست سازمان رجوی بیشتر به پیروزی ارتحاع سیاه کمک کرد تا پیروزی مخالفان نظام و یا خود سازمان.سازمان رجوی باید به سازمانی دمکرات و غیر دینی تبدیل شود تا بتواند خود را از گرداب خود ساخته نجات دهد.