Skip to main content

آقای کرمی بنده با هر نوع پان

آقای کرمی بنده با هر نوع پان
Anonymous

آقای کرمی بنده با هر نوع پان از جمله پان ترکیسم پان عربیسم پان فارسیسم پان کردیسم مخالف هستم و برای من اول انسان فارغ از دین و مذهب و زبان و قومیت مهم است و کشتار مردم کرد در ترکیه محکوم است و شکی در آن نیست و باعث این کشتار را هم اردوغان و هم افراطی های کرد میدانم . اما آقای کرمی من میخواهم بگوییم هویت خود را در نفی دیگران نبینیم آری در ترکیه به کردها به علوی ها ظلم شده و میشود اما مگر در ایران ما به اعراب ظلم نمکنیم به ترکمن ها به کردها به بلوچها و البته به ترکهای آذری .شما ببینید معاون همین دولت به اصطلاح اعتدال میگوید در بلوچستان روستایی داریم که تمام مردانش اعدام شده اند.
خواهش میکنم نگویید چون آخوندها حکومت میکنند زمان پهلوی هم اینگونه بود مشکل ما این حکومت و یا آن دیگری نیست مشکل ما بعد از رضا شاه بوجود آمدن یک ناسیونالیست افراطی فارس محور بود و هست.
آخر کلام اینکه آقای کرمی

تعریف ملت ایران را دوباره باید نوشت که ستون آن همه مردم ایران است فارغ از زبان و دین و قومیت است و ناسیونالیسم ایران برپایه انسان و حقوق بشر باید باشد. ما تافته جدا بافته نیستیم اگر ترکها و اعراب بین شرق و غرب جدایی انداختند روسیه که اینگونه نبود آیا وضعی بهتر از ما دارد . آقای کرمی شما اگر به انقلابهای دنیا نگاه کنید آنهایی موفق بوده اند که اعوام ( بدون بار معنایی) انقلاب کردند و خواص (بدون بار معنایی) حکومت اما در ایران خواص انقلاب کردند و اعوام حکومت.