Skip to main content

کورش و تمدنی که هرگز وجود

کورش و تمدنی که هرگز وجود
Anonymous

کورش و تمدنی که هرگز وجود نداشته است.
تاریخ تمدن جعلی فارسها
هر قدر ما تاریخ باستانی فارسها را سیستماتیک و ریشه دار مطالعه میکنیم , بهمان قدر هم به جعلی و ساختگی بودن این تاریخ پی میبریم. ,, تاریخ پرشیا از زمان قدیم تا حال,, کتابی است 700 صفحه ای ونویسنده اش سیر جان مالکوم یک افسر انگلیسی است که در هندوستان خدمت میکرده و به نمایندگی کشور مطبوع خود در ایران هم بوده است و در دربار فتحلیشاه قاجار نفوذ داشته است. در این کتاب که در سال 1815 منتشر شده است, تاریخ پادشاهان و سلسله های ایرانی را , حتی سلسله های داستانی را بطور مبسوطی شرح داده است. از پیشدادیان و کیانیان( سلسله های داستانی از فردوسی) گرفته تا فاجار.

. ولی در باره سلسله هخامنشیان و شاهان آنها اثری در این کتاب وجود ندارد. یعنی تا 200 سال قبل اثری از هخامنشیان در تاریخ ایران وجود ندارد و هر چه هست در این 200 سال اخیر ساخته شده است.
https://dl.wdl.org/7310/service/7310_1.pdf
دوستانیکه بزبان انگلیسی مسلط هستند , می توانند پ د اف این کتاب را دانلود کرده واگر وقت داشتند بخونند.
ایران باستان، زنجیری ذهنی برای اسارت ملتهای در بند در ایران است.
یکی از مهمترین ابزار شونیسم فارس دروغ و فریب است. شونیسم فارس طی یکصد سال گذشته با تولید دروغ "شکوه و عظمت ایران باستان" و با اشاعه آن در بین مردمان ساکن و اسیر در کشور و نیز تبلیغ در سطح جهانی، برای خود یک تمدن و شکوه کذایی باستانی ایجاد کرده است. و با بیشرمی تمام هر روز بر این دروغ خود افزوده است. به گونه ای که با یک نگاه ساده ولی پرسشگرانه متوجه می شویم که تمدن و تاریخ ادعایی آنها بیشتر از آنکه نقش و رنگ افسانه و داستان داشته باشد ملغمه ای از چرندیات و دروغ بافی های مغزهایی بیمار و مغشوش است.
شونیسم فارس که برای امروز خود چیزی برای ارائه ندارد و کشوری عقب مانده از لحاظ علمی، فرهنگی، اجتماعی و تمدنی است، با تولید دروغ عظمت باستانی سعی دارد، با باشکوه جلوه دادن گذشته نداشته خود، ملتهای دربند را فریب داده و مانع از رهایی آنها گردد. در واقع دروغِ گذشته با شکوه ایران، عاملی ذهنی و روانی برای ادامه سلطه و استعمار بیشتر ملتها و اقوام کنونی دربند شونیسم فارس است. چرا که شونیسم فارس به خوبی می‌داند ذهنهای تسلیم دروغ و نیز انسانهای فریب خورده و فاقد درک حقایق و واقعیتهای ملموس، هیچگاه نمی توانند دارای آرمان رهایی و آزادی باشند. شونیسم سعی دارد با کاشتن تخم دروغ ایران باستان باشکوه، به فریب انسانها بپردازد و این دروغ در واقع زنجیر و پابندی نامرئی برای اسارت ملتهای دربند در زندان استعمار ایران است. بدین طریق سعی می شود با این توهمات و دروغها بر عمر استعمار ملتها و اشغال سرزمین آنها افزوده و در طول این مدت سعی در الینه نمودن و آسیمیله کردن آنها نماید. ولی با رشد آگاهی ملی و با پا به عرصه نهادن دانشمندان و محققان بی طرف و به پرسش و چالش کشیدن دروغ و توهمِ ایران باستان و عظمت سراب گونه آن، به نظر می رسد، دستگاه دروغ بافی و فریب شونیسم فارس در آینده دچار رکود گشته و کارایی خود را از دست بدهد. و این یعنی شکست امپراتوری دروغ و فریب شونیسم فارس و ناکارا شدن توهمات و فریبکاری آنها. و درنتیجه طلب رهایی ملی توسط ملتهای اسیر شونیسم فارس.