Skip to main content

باید در بین مردم واپوزیسیون

باید در بین مردم واپوزیسیون
Anonymous

باید در بین مردم واپوزیسیون بیشتر به وضعیت زندانیان سیاسی وعقیدتی با هر تفکری که داشته باشند پرداخته شود، این انسانهای شریف به خاطر آزادی ورفاه مردم ومبارزه با آخوندهای جانی ودزد به سیاهچالهای رژیم ضد بشری وضد ایرانی حاکم افتاده اند، این انسانهای شریف ومظلوم ودر عین حال با صلابت ومقاوم چشم امید به مردم ومبارزین در داخل وخارج از ایران دارند.
رژیم ضدبشری وجنایتکار وچپاولگر جمهوری اسلامی توطئه وجنایت رذیلانه ای را در قبال زندانیان سیاسی وعقیدتی در پیش گرفته است، بسیاری از زندانیان سیاسی در زندان مبتلا به بیماری های خطرناک وامراض عجیب وغریب می شوند وهر کودکی متوجه می شود که این توطئه ای است از جانب رژیم برای از بین بردن مخالفین در زندان، آخرین نمونه آن فعال کارگری زنده یاد شاهرخ زمانی بود که به طرز مشکوکی در زندان جان باخت، او مرتب ورزش می کرد وسابقه بیماری نداشت . نمونه های این توطئه رژیم

فراوان است، امید کوکبی وافشین سهراب زاده در زندان به بیماری مبتلا شدند. اخیرا آقای کاظمینی بروجردی وآقای علی معزی در زندان مسموم شده اند وجان آنها در خطر است. اپوزیسیون خارج از کشور باید بیشتر به توطئه رذیلانه رژیم در قبال زندانیان سیاسی بپردازد وبرنامه شوم رژیم را که کشتن تدریجی زندانیان سیاسی است را افشا کنند.