Skip to main content

هم میهن گرامی، کسی که به

هم میهن گرامی، کسی که به
Anonymous

هم میهن گرامی، کسی که به هیتلر سوسیالیست بگوید اصلا ارزش جواب دادن ندارد، هیتلر وحزبش با کمک بورژوازی آلمان به قدرت رسید و وظیفه اش سرکوب کارگران به پا خواسته وسوسیالیستها وکمونیستهای آلمانی بود، کارل هارر ودر کسلر وهیتلر موذیانه با چسباندن نام سوسیالیسم وکارگران(یا ناسیونال سوسیالیسم) به حزب فاشیستی وبورژوای خود قصد فریب وگمراه کردن مردم آلمان و سرکوب سوسیالیستها وکمونیستها را داشتند. حاکمیت لیبرال بورژوازی هرکجا نمی تواند در مقابل توده های کارگری وپیشتازان سوسیالیست وکمونیست آنها مقاومت کند، برای سرکوب آنها، سگهای زنجیری خود را که همان احزاب فاشیستی باشند جلو می اندازند چون لیبرال بورژوازی بنا بر ماهیت ریاکارانه وفریبکارانه خود که ادعای دموکراسی خواهی و آزادیخواهی می کند نمی خواهد چهره واقعی وکثیف خود را به توده ها نشان بدهد برای سرکوب وکشتار از احزاب فاشیستی استفاده می کنند

اصلا احزاب فاشیستی توسط سرمایه داران به وجود آمدند وفاشیسم بازوی قهر آمیز بورژوازی برای سرکوب کارگران است، که نمونه آن هیتلر وحزب نازی می باشد که از جانب بورژوازی آلمان ماموریت سرکوب کارگران وچپهای آلمان را عهده دار شده بود ویا به قدرت رساندن فاشیسم مذهبی در ایران در سال 57 در جریان انقلاب ضدسلطنتی خلق ایران، توسط لیبرال بورژوازی جهانی به سرکردگی امپریالیسم آمریکا. باری، حزبی فاشیستی مثل حزب نازی آلمان را در دسته احزاب راست دسته بندی می کنند.
هم میهن گرامی، خیلی مضحک است این جماعت پان ترک تجزیه طلب هر کسی را که مخالف عقیده آنها باشند به او انگ می زنند وترور شخصیت می کنند، واقعا در مغلطه وشانتاژ وسفسطه بازی و جعل وتحریف ودروغگویی هیچ گروهی به پای این تجزیه طلبان پانترک مثلا ایرانی نمی رسد. این جماعت به بنده وکسانی دیگر می گویند ناسیونال سوسیالیست! فاشیست! شوونیست! پان ایرانیست آریا پرست چپ نما سوسیال شوونیست تمامیت خواه خاک پرست و... در حالی که که فاشیست تر وشوونیست تر از این افراد در جهان وجود ندارد، این جماعت به خاطر اینکه من مدافع تمامیت ارضی ایران هستم به من این انگها را می چسبانند، بنده از دیدگاه تفکر چپ خود مخالف تکه پاره شدن ایران هستم و آنرا نقشه امپریالیسم وجهانخواران بین المللی می دانم، خیلی مضحک وخنده دار است که این جماعت به همه می گویند پان وشوونیست وراسیست، وقتی که محمدرضا لوایی علنا می نویسد که یک خط هویت ترکی از ایالت سین کیانگ چین تا ترکیه فعلی وجود دارد واز ضرورت ایجاد یک امپراطوری واحد ترکی سخن می گوید آیا به نظر شما این شخص پانترک نیست؟ این جماعت وقتی به من ویا کسانی دیگر می گویند پان ایرانیست، بیسوادی خود را نشان می دهند، من اگر پان ایرانیست بودم از ضرورت پیوستن دوباره سرزمینهای از دست ایران سخن می گفتم، کسی که مدافع تمامیت ارضی ایران باشد به هیچ وجه پان ایرانیست ویاحتی ناسیونالیست محسوب نمی شود، پان ایرانیستها دارای تشکل هستند وخواهان الحاق دوباره سرزمینهای از دست رفته ایران هستند ودر دسته احزاب دسته راستی جای می گیرند، همانطور که گفتم این جماعت وقتی به من پان ایرانیست می گویند بیسوادی خود را نشان می دهند،من از دیدگاه چپ مدافع تمامیت ارضی ایران هستم.
هم میهن گرامی، پان ترکهایی مثل حسن جداری، محمدرضا لوایی، ناسر ناثری، آزاد، تورک اوغلی، لاچین، یوسف آذربایجان، علی و.. همه از یک قماشند، این جماعت به غایت راسیست هستند وبا فارسهای ایران دشمنی دارند، این جماعت افکارشان سمت وسوی مبارزاتی ندارد وفقط تبلیغ تکه وپاره کردن ایران ودشمنی با فارسهای ایران می کنند این جماعت رژیم جنایتکار وچپاولگر جمهوری اسلامی را فراموش کرده اند وبه جای آن به فارسهای ایران حمله و توهین وفحاشی می کنند تنها کاری که طرفداران اندک آنها می کنند اینست که در استادیوم های ورزشی علامت بوزقورد را نشان می دهند ومثل گرگ زوزه می کشند وبه فارسها فحش میدهند تابه حال شده در همین استادیوم ها یک مرگ بر دیکتاتور بگویند ؟ هرگز، به طور یقین بعد از سرنگونی رژیم جنایتکار وچپاولگر جمهوری اسلامی، خلق قهرمان ایران پوست گرگهای خاکستری را خواهند کند.