Skip to main content

با سلام خدمت شما آقای انزابی

با سلام خدمت شما آقای انزابی
Anonymous

با سلام خدمت شما آقای انزابی
همانطور که پیشتر عرض کردم منافع مشترک اقتصادی وسیاسی ساکنین یک جغرافیای سیاسی با هر نژاد وزبان وفرهنگ ودین تعریف ملت محسوب می شود. تعریف واقعی ملت همان تعریفی است که شما به عنوان تعریف حقوقی از آن یاد کردید وباید به شما عرض کنم آن تعریفی که شما به عنوان تعریف اصلی ملت از آن یاد کردید از دیدگاه منسوخ شده ناسیونالیستی است وارتجاعی وتاریخ گذشته است . دیگر اینکه هر کشوری شرایط فرهنگی وسیاسی واقتصادی و ژئوپلوتیک خود را دارد ونباید ایران را با کشورهای دیگر مقایسه کرد کشور ما در منطقه حساسی قرار دارد و تبلیغ عنوان جعلی ملیتهای ایران وتجزیه طلبی وفدرالیسم قومی ممکن است باعث جنگ داخلی شود.
بعد از سرنگونی جمهوری اسلامی با ایجاد کمون های استانی ویا شوراهای شهر واستان مانند مدل سوئد مشکل اتنیکی ایران حل خواهد شد و زبان وفرهنگ ساکنین ایران محترم شمرده خواهد شد وزبان فارسی

به عنوان زبان اسنادی وپیوند دهنده و کاربردی ملت بزرگ ایران خواهد بود.
من به عنوان کسی که به سوسیالیسم باور مند هستم تا زمانی که شرایط انترناسیونالیسم پرولتری در جهان مهیا نشود به حفظ مرزها میان ملل اعتقاد دارم، زیرا لنین این باور را داشت.
به هیچ شکلی از اشکال خلق شریف وقهرمان ایران بعد از سرنگونی رژیم جنایتکار وچپاولگر جمهوری اسلامی اجازه تجزیه ایران را نخواهند داد حتی اگر حاکمیت سانترالیسم شکل بگیرد.