Skip to main content

ای "علی بی ادب" غلط امثال

ای "علی بی ادب" غلط امثال
Anonymous

ای "علی بی ادب" غلط امثال شما ..... که 60 سال بیهوده مردم مسامان ناگاه در پی تنفر و انتقام جویی کور به ویرانی و قتلگاه کشانده ادید.
اسارئیل امروز، چهار هزار سال سابقه با ماقطه استلال کشوری دارد. در حالیکه فلسطین/پلتسین بازمانده قومی نامعلوم و احتمالا هنودوراوپایی از است در سواحل زندگی میکردند و خیلی زود در اقدام عبری و مصری و هیکسوس و فنتیقی.. حل شدند.

اقای دکتر زیاکلام طی اسلها تحقیق به صورت جامع و البته با توحه دانسته های خودش بخشی حقایق گفت و بخشی از نور دانش بر جهالت اعراب و مسلمان متعصب گش.د.
تنفر روحانیون اسلمی و اقپفسان پردازان شیعهف نیاز دارند برای امام زمام نش محلی بگیرند و بد حادثه سرزمین اسارئیل اتخاب کردند. حتی زمانی اعراب بدوی و وحشی 1400 سال پیش به استانهای جنوبی شامات از جمله یهودا و اسارئیل خمله کردند این سرزمنیها نامهای عبری و یهودی داشتند و پلستین تنها ناخیه ساحالی بین حیفا تا غزه شامل میشد. شهر اورشلیم هزارن سال نامش همین بد و بعد از هجوم بربروار اعراب، نام قدس /بیت المقدس بر آن نهادند. د رحالی اکثر شههرای فعلی اسارئسیل نام عبری و معرب از عبری دارند و معانی اصلیش در زبانهیاعبری و اارمی و رومی و یونانی است.
اگر امضا درغین تو باشد، همان مسلمان اکثاار اسارئیل رسمست شمناختن بعلاوه 6 ملیارد انسان دیگر. بیش از 90 درصد کشورهای جهان اسارئیل به رسمیت شناختن. البته من هرگز صهیونیست و ن؟زادپرستی تایید نمیکنم.
اگر راست مسگوسسد بر ترکیه فشار بیاورید تا ارامنه و کردها و اشوریها و بونانیها را اجازه دهد به اناتولی برگردند.
به ره جال ما ایارنی نمیخواهید برای افسانه های اعراب هزینه بدهیم. برو میان مردم ایارنی اکثریت نفرین میکنند حامان ضد ایارنی حاکم ب رایارن را پولشان خرج فلسطنیهاها و لینانیها و سورسها مسکنند. فریاد نه غزه نه لینبان را سر میدهند.