Skip to main content

فارس نژادپرست اصلا به فکر

فارس نژادپرست اصلا به فکر
Anonymous

فارس نژادپرست اصلا به فکر انسان دربند نیست دم ازحقوق بشر می زند ولی چون آن انسان دربند ترک است ترک ستیز خودرا بروزمی دهدوحقوق بشرش یادش می رود.
ترک ستیزی یک بیماری است که اکثر به اصطلاح روشن فکران جامعه فارس به آن مبتلا شده اند.
سواد این قشر بیمار بسیار سطحی است وکلیشه ای است .
مثلا درعالیترین سطح به این ها یاد دادند که ترکها را مغولان به ایران آوردند .
وقتی به این پان ایرانیست گفته می شود ای قومگرا قبل از آمدن مغولان به ایران سلسه های عزنویان وسلجوقیان و خوارزمشاهیان بودند برایران پادشاهی کردند این سلسه های ترک بودند و مغولان با همدستی شما برایران چیره شدند طوری که مغولان برای تسلط برهند وچین ازشما به آن مناطق حاکم انتخاب می کردند.
به این ها گفته می شود ای تمامیت خواهان اگر این ترکها نبودند شما این فارسی را نداشتی اعراب را این ترکها ازایران بیرون کردند فارسی را رسمی کردند.

ای قومگرایان قبل از ترکها درایران کنونی کسی به فارسی صحبت نمی کرد ویا شعری نمی سرود بخصوص استان فارس که امروزه مهد شعروادب فارسی است .
ای قومگرا ازگذشته ای که به آن افتخارمی کنید چی دارید روکنید.
ای قومگرایان وقتی اعراب به ایران حمله کردند درگزارشهای که به حاکمان اعراب شده که مکتب می باشد تنها مقاومت ترکها مطرح است .
ای قومگرایان این سرزمین را ما ترکها حفظ کردیم تومهاجر کولی دسته دسته از هندوستان به سرزمین مهاجرت کردی به جای دفاع از یک زندانی ما را تجزیه طلب خطاب می کنید آن چه دارید ازما دارید درحق ات هم بس که
وای به روزی که گدا پادشاه شود.