Skip to main content

شصت () سال است مردم مسلمان

شصت () سال است مردم مسلمان
Anonymous

شصت () سال است مردم مسلمان زاده و عرب با انواع دروغ به مهلکه زن با یودیان و رغبیان میاندازند.
یک بار از خودشان نمیپرسند، ما با یم واقعه تاریخی روبرو شده ایم. گروهی از یهودیان عبریزبان و به همراه یهودی اشکنازی اروپایی برای رهایی از تحقرهای جهانیان بلاخره به سرزمنی پا نهادند هزاران سال اجداد هم کیشان سرزمین و کشورهای مستقلی داشتند.
جرا باید مسلمان و ارعاب با زور شمیر اناتولی که سرزمین بومیان غیر مسلمان ارمنی و یونانی و اشوری.. بود بگیرند و امون کشورترکیه را بوجود اورندف چرا بخشهای بزرگی سرزمنیهیا غیر مسامان د راسای و افریقا بگیرند ولی عده ای نتوانند مقداری اندی زمین برای خود داشته باشند.
کسوله وقوع تاریخ است.
حتی بر فرض محال اعراب و مسامان نزادپرست قومی-نزادی میالیونها یهودی در اراضی اسارئیل نابود کنند ایا این منطق توحش انان دوباره توسط اقوام دیگر تکرار نخواهد شد. ب

یش از 80 درصد انسانهای روی زمین غیر مسلمان و بیش از 95 درصد غیر عب زبان هستند. اکثر عرب زبانها هم معرب و رعب زباتن شده اند. اگر منطق اشغال و به زور تحمیل زبان وقومیت ودین و مذهب توسط مسلمان و عربها دنبال شود قطعا اه 60 تا 95 دصد زورشان بیشتر است. منتها آنها متمدن هستند.
در مورد اسارئیل هم اگر اعراب مسلامان فلسطینکه استانی تحت استیلای همیشگی شامیها و بعد رومی و عقمانی.. بو.دند کمی گذشت میکردند و مقداری زمین به یهودیان میدانند یا قطعنامه 1948 می=ذرفتن هم زمین بیشتری داشتند و هم اینقدر هزینه بر خود و دیگران تخمیل نمیکردند.
واقعا تلخ این است دینی که به نام اسلام به اعراب و دیگران بخودرشان دادهف واقعا بخشنده نیست بر خلاف ؟انکه هروزه میگوید بسم الهه الرحمنن و ارحیمیف ولی هرگز بخشنده و مهربان نیستند.
اعراب در شبه عربستان بودند و اکونو چند باربر ان عربستان تصرف و تغییر قوئمی و زبانی کرده اند ولی اشتهای سیری ناپذیری دارند. با تفاسیر سلفی و تکفیری از قران و اخدایثی که معلوم نیست چقدرش درست است، میخواهند بقیه مردم جهان به زطور مسلمالن کنند. د رحالی اکثر مردم اروپا و امرکیا نمیخواهند.
د راین میان ایارنیان شیعه اخمقانه ترین کار کردند و به دنبال مشتی آخوند کینه توز و روانپریش دنباله روی کردند و تاکونون کشور خود عقب مانده و متخمل صدها ملیارد خسارت کردند تا به چند افسانه آخوندراون پریش جامع عمل بپوشانند.
ای مسلمان و ای ایارنیان شیعه و حتی سنی بخد بیایید. شما میلیونها کیلومتر سرزمین دارید و ملیون نفر از شما فقر به فحشا و خلاف می افند.
اسارئلی ها یک سرزمین کوچک دارند. ااسرئیلها قومی هفت ملیونی هستندو صهیونیت دیگر یک افسانه استو اکثر ااسرئیلی واقعها دنبال کش.ورگشایی نیستند و اگر بودند با مصر و رادن صلخ نمیکردند. این تهددیات دایمی اعراب بود وگرنه حتی با اسد هم صلح میکردند.
اسارئیل فعلی با بیست هزار کیکلمتر به اندزاه کافب بزرگ است تا چند براب رجمعیت یهود و غیر یهود جای میدهد. به لطف فناوری میتواند خاک ان را با اب شیرین شده دریا به یک بهشت کرد. در ضمن امروزه صنعت و تجارت به مراتب از کشاورزی سوده تر است. اسارئیلیان این را فهمیده اند. اساردیال تنها دارد بازندارگی میکند. اگر مسامان دست تهیدی و نابودی ااسارئیل بردارند خواهید ید این همه مشکلات د رخاورمیانه تخواهد بود.