Skip to main content

(دنباله) ..... آریاپرستان از

(دنباله) ..... آریاپرستان از
تبریزی

(دنباله) ..... آریاپرستان از آن سخن می گویند برابر است با کشک! ناسیونالیست های دیگری نیز که پیرو پان های رنگارنگ دیگر هستند در پان نامه هایشان از بیدادها و ستم ها و نابرابری های من درآوردی و ستم های ساختگی که در هیچ کجا یافت نمی شوند سخن می گویند نه از بیداد و ستم راستین! برای نمونه پان ترک ها به فراوانی می گویند که ملت حاکم فارس و ملت ستمگر فارس هست و نیست ترک ها را به تاراج برده اند! سپس وانمود می کنند که ترک ها برای ترک بودن دارند از گرسنگی می میرند اما فارس ها برای فارس بودن در انبارهای پر از پول دارند پول پارو می کنند! آیا مردم پس از خواندن این پان نامه ها آن چه را که می بینند باید باور کنند و یا این شعر و شعارها و داستان پردازی های پان ترک ها را؟ آن هنگام که دلار هزار تومان بود دارائی محمدرضا زنوزی مطلق که یک ترک تبریزی است و پولدارترین خاورمیانه است برابر با .....

..... دوازده هزار میلیارد تومان بود و با بهای کنونی دلار دارائی محمدرضا زنوزی مطلق در زمان کنونی چهل هزارمیلیارد تومان و یا چهل تریلیون تومان (40000000000000 تومان) برابر با دوازده میلیارد دلار و شاید بیشتر از اینهاست! روشن نیست که اگر برابر پان نامه های پان ترکی فارس های ندار و گرسنه و تشنه و دردمند و درمانده و کباب شده در آفتاب سوزان یزد و کرمان و اصفهان و فارس و سمنان و خراسان و ..... در انبارهای پر از پول دارند پول پارو می کنند پس میلیاردرها و سرمایه داران دانه درشت خاورمیانه مانند: مصطفی عالی نسب ترک، محمدتقی توکلی ترک، صادق محصولی ترک، بابک زنجانی ترک، حسین ضراب ترک، هوشنگ فاخر ترک، یونس ژائله ترک، محمدرضا زنوزی ترک، رحیم جامبر صادقیان ترک، احد هریسچیان ترک، پرویز بیوک ترک، رسول بیوک ترک، محسن صدقی نسب ترک، محمدرضا نعمت زاده ترک و ..... از کدام فارسستانی آمده اند که هیچ ترکستانی آنجا را نمی شناسد؟! آیا این است تاراج ترک ها به دست فارس ها؟ (به این لینک نگاه کنید)

http://iranglobal.info/node/29466

ستم ساختگی و نابرابری من در آوردی دیگر پان ترک ها این است که ملت حاکم فارس و ملت ستمگر فارس و قوم منحوس فارس در ایران همه کاره بوده و همه پست های دولتی را در دست گرفته است! اما باز هم این پان ترک های پان نامه نویس روشن نمی کنند که مهدی بازرگان ترک، علی خامنه ای ترک، میرحسین موسوی ترک، صادق خلخالی ترک، عبدالکریم موسوی اردبیلی ترک، علی مشکینی ترک، سیدحسین موسوی تبریزی ترک، سیدابوالفضل سیدریحانی ترک، صادق محصولی ترک، عیسی کلانتری ترک، محمدرضا میرتاج الدینی ترک، مصطفی محمدنجار ترک، حمید چیت چیان ترک، محمدرضا نعمت زاده ترک و هزاران ترک دیگری که در رژیم جمهوری اسلامی همه کاره هستند از کدام فارسستانی آمده اند که هیچ ترکستانی آنجا را نمی شناسد؟ تبعیض تراشی و نابرابری من درآوردی دیگر ناسیونالیست های ترک این است که ما به زبان مادریمان دبستان نداریم! این ناسیونالیست ها پیاپی در پان نامه هایشان می نویسند که رضاشاه مردم ترک را ناچار از به کار بردن زبان فارسی به جای زبان ترکی کرده است و یا دولت هائی که در ایران بر سر کار آمده اند چون دولت های فارس ها هستند تا کنون یک ریال برای آموزش زبان ترکی و زبان های دیگر هزینه نکرده اند! پس حتما پیش از به روی کار آمدن رضاشاه ده ها هزار دبستان با زبان ترکی در شهرهای ترک نشین کار می کردند و رضاشاه پس از آن که به روی کار آمد فرمان داد همه آنها از این پس با زبان فارسی کار کنند! و اگر این چنین است پس حتما در زمان فرمانروائی غزنویان ترک، سلجوقیان ترک، خوارزمشاهیان ترک، ایلخانان مغول، تیموریان ترک، آق قویونلوهای ترک، قره قویونلوهای ترک، صفویان ترک، افشاریان ترک، زندیان لر و قاجاریان ترک باید زبان کاربردی ترکان ایران زبان ترکی می بود! اما آیا تاریخ چنین چیزی را نشان می دهد؟ کمابیش هزار سال است که زبان دری که به نادرست فارسی نامیده می شود زبان کاربردی همه ایرانیان است و این زبان از زمان رضاشاه زبان کاربردی ایرانیان نشده است و این چیزی است که همه تاریخ نگاران در همه جهان آن را می پذیرند! روشن است که ستم ساختگی و تبعیض تراشی و نابرابری من درآوردی ناسیونالیست های ترک و این که می گویند از زمان به روی کار آمدن رضاشاه ترک های ایران به زور ناچار شده اند زبان فارسی را به جای زبان ترکی به کار ببرند دروغی است که مرغ پخته ر ا در تنور می خنداند! سخن کوتاه، مردم در سرزمین ایران دچار تبعیض یا نابرابری هستند اما ستم های ساختگی و تبعیض تراشی ها و نابرابری های من در آوردی ناسیونالیست های پان نامه نویس ددمنشی ها و بیدادگری های رژیم گدایان مفت خور آخوندی را کمرنگ کرده و بر عمر این رژیم دوزخی می افزایند!