Skip to main content

اوج توحش گروه تروریستی کُرد پ

اوج توحش گروه تروریستی کُرد پ
Anonymous

اوج توحش گروه تروریستی کُرد پ.ی.د در عفرین سوریه ــ تصاویر
https://www.dropbox.com/s/2za054b522mo5zu/gggg.JPG?dl=0

گروه تروریستی کُرد پ.ی.د با گرداندن اجساد ده ها تن از اعضای ارتش آزاد سوریه پشت یک تریلر و در خیابان های عفرین، اوج وحشی گری های خود را به جهانیان نشان داد.
به گزارش گوناز تی وی، روز گذشته گروه تروریستی کُرد پ.ی.د، شاخه سوری گروه تروریستی پ.ک.ک، اجساد ده ها تن از اعضای ارتش آزاد سوریه را که در درگیری های شمال حلب کشته شده اند پشت یک تریلر آویزان کرده و جهت ایجاد رعب و وحشت در خیابان های شهر عفرین سوریه گرداندند.
خبرگزاری آناتولی به نقل از منابع محلی و فرماندهان ارتش آزاد سوریه گزارش داده است، شب گذشته میان اعضای گروه تروریستی پ.ی.د مستقر در شهر تل رفعت حلب و ارتش آزاد سوریه در روستای عین دقنه تقریبا به مدت ۱۰ ساعت درگیری رخ داد.
حملات ارتش آزاد سوریه جهت بازپسگیری عین دقنه که از ماه فوریه سال جاری تحت کنترل پ.ی.د است، توسط اعضای پ.ی.د به عقب رانده شد.
به دنبال این رویداد، پ.ی.د اجساد ۵۰ عضو ارتش آزاد سوریه را که در درگیری ها جان باخته و اکثر آنها عرب بودند را به شهرستان عفرین در شمال حلب در نزدیکی مرز تورکیه منتقل کرد.
تصاویر مربوط به این اقدام وحشیانه پ.ی.د٬ در صفحات شبکه های اجتماعی طرفدار این گروه نيز منتشر شده است.
بنابر این گزارش، روز گذشته اشتون کارتر، وزیر دفاع آمریکا به ارتباط میان این گروههای تروریستی با گروه تروریستی پ.ک.ک اعتراف کرد.
چند ماه پیش سازمان عفو بین الملل، گروه کُرد پ.ی.د؛ ی.پ.گ را به دلیل پاکسازی قومی و تخریب منازل ساکنان غیر کُرد در مناطق تحت کنترل خود در سوریه، محکوم کرد.