Skip to main content

عبدالربه زاهدانی! تو قبل از

عبدالربه زاهدانی! تو قبل از
Anonymous

عبدالربه زاهدانی! تو قبل از اینکه از طریق سایت اکسفورد در باره اثاری که در مورد بلوچها و بلوچستان در قرن هیجدهم به رشته تحریر در امده پرس جو کنی، یک کم فکر میکردی ،! که بقیه خوانندگان ایرانگلوبال هم می توانند به سایت اکسفورد و سایت کتابخانه ملی بریتانیا در باره بلوچها تحقیق کنند تا رسوا نشویی.
.... میخواهی با دروغ ،جعل و تحریف تاریخ بلوچستان را وارونه نشان بدهی و مبارزات ملت بلوچ بر علیه ستم انسانی- ملی را نادیده بگیری. مبارزات ملت بلوچ برای رهایی از ظلم و ستم انسانی- ملی از طریق «حزب مردم بلوچستان» ، «جنبش ملی بلوچستان (بلوچ راج زرمبش)»، « حزب دمکراتیک بلوچستان» و دیگر سازمانهای سکولار و مذهبی و... و روشنفکران و تحصیل کردگان بلوچ در داخل و

خارج از کشور تا رسیدن به حقوق اجتماعی- ملی بی وقفه ادامه دارد، و توسط خیلی از احزاب و سازمانهای اجتماعی - سیاسی و تعدادی از نمایندگان کشورهای اروپایی ( سوئد، نروژ، انگلیس و .....) حمایت میشود.
تو مانند بچه های کوچک در تمام کامنت های به دست پا افتادی و اصرار میکنی که من دو سطر برایت به بلوچی بنویسم انوقت تو ارضا میشی که من واقعا بلوچ هستم و معذرت خواهی میکنی. اقا " استاد هم است" !!؟؟