Skip to main content

آقای کیانوش رشیدی قادی گرامی،

آقای کیانوش رشیدی قادی گرامی،
Anonymous

آقای کیانوش رشیدی قادی گرامی، اگر بنا باشد آقای محققی معذرت خواهی بکند باید بابت مواضع اکثریتی خود معذرت خواهی بکند
نه بابت مبارزه با رژیم شاه وبرهم زدن کلاس درس دانشگاه! رژیم شاهی که با همدستی امپریالیسم آمریکا وانگلیس وهمکاری عناصر مرتجع مذهبی مثل آخوند کاشانی ها ولمپن ها با سازماندهی کودتای ننگین 28 مرداد زمینه ساز فاجعه روی کار آمدن جمهوری اسلامی شد.
آقای رشیدی قادی آیا جدیداً با یک افغانستانی صحبت کرده اید؟ من به تازگی با چند افغانستانی صحبت کرده ام همگی آنها بدون استثناء معتقد بودند اگر دکتر نجیب الله در پست ریاست جمهوری افغانستان باقی مانده بود افغانستان را می ساخت وآبادمی کرد ومردم افغانستان به این فلاکت دچار نمی شدند.
آقای رشیدی قادی، نجیب الله می دانست مرتجعین مذهبی در افغانستان چه از نوع طالبانی وچه ازنوع احمد شاه مسعودی وگلبدین حکمتیاری وبرهان الدین ربانی ها چه موجودات

خطرناکی هستند، به این علت قاطعانه در مقابل آنها ایستادگی کرد، نجیب الله وجمهوری دموکراتیک افغانستان مظلومانه درمقابل
ایادی بیگانه مانند مزدوران رژیم جنایتکار جمهوری اسلامی ودولت پاکستان وامپریالیسم غرب ودول مرتجع دیگر می جنگیدند
واز افغانستان دفاع می کردند. روزی که پیکر شکنجه شده دکتر نجیب الله را در کابل آویزان کردند ومرتجعین انسان نمای مذهبی
در کنار پیکر به دار آویخته این انسان شجاع ودلسوز به پایکوبی می پرداختند آن روز آغاز فلاکت وبدبختی بی پایان ملت افغانستان شد.

آقای رشیدی قادی! نجیب الله ، شما ودیگر اعضای حزب توده را که از دست سگ هار جمهوری اسلامی گریخته بودید پناه داد وروا نیست که اینگونه درباره نجیب الله قضاوت کنید.
در ضمن محمدرضا پهلوی که شما امروز از او دفاع می کنید به سلطنت مطلقه اعتقاد داشت هرچند به طور ظاهری نخست وزیر ومجلس شورا وسنا وجود داشت اما تشریفاتی بودند وبا سامانه پادشاهی مشروطه که شما امروز به آن معتقد می باشید از زمین تا به آسمان فرق می کرد.