Skip to main content

جناب آقای قادی

جناب آقای قادی
دكتر عبدالستار دوشوكي

جناب آقای قادی
خیلی متاسف شدم از اینکه به دلایل بی مهری دیگران نسبت به نوشته های خویش و دشنام ها، به گفته خودتان از "بهترین سامانه در زمینۀ گفتگوی ایرانیان" خداحافظی می کنید

نمی دانم چه کس و یا کسانی در کجا دشنام داده اند. ولی اگر حضرتعالی به جای بنده یا برخی دیگر از نویسندگان ایران گلوبال می بودید، شاید سالها پیش "سربازان گمنام امام زمان" و "فرستاده های حقیر آنها" با انگ و اتهام و توهین و دشنام های رکیک توانسته بودند شما را از میدان به در کنند. معمولا چند نفر بیشتر نیستند که با ماسک های مختلف ظاهر می شوند. بعنوان مثال همین دیشب یکی از این "سربازان نه چندان گمنام امام زمان" در زیر مطلب من با چندین اسامی مختلف ظاهر شده و مرا کمونیست، توده ای، سلطنت طلب و "علاقه مند به کورش کبیر" و دهاتی و عقده ای و . . . . و اینکه هیچ کس مرا تحویل نمی گیرد و دوشوکی "خجالتی" است و از شهر دورافتاده

(یعنی چابهار) می آید و ضد ملیت های ایرانی و ضد ملل است و از این قبیل مهملات؛ مرا مورد لطف خودش قرار داده بود. اما چه باک؟ من که کارنامه درخشانی در دفاع از حقوق ملیت های ایرانی دارم.

در نهایت یکی از هموطنان در زیر همان کمنت ها (نظرات توهین گونه) از من سوال پرسیده بود که آیا حاضر هستم جواب وق وق سگ های ولگرد و لمپن مثل *** را بدهم یا نه؟

من هم در هر فرصتی به "سربازان گمنام امام زمان" می گویم که بتز زانم که خواهی گفتن آنی که دانم عیب من چون من ندانی. لاطائلات این ابله را هم اینجا بازنشر کردم تا بگویم که همیشه از انتقاد استقبال می کنم. حتی انتقادات تند و ناگوار. و مهمتر از آن ما نباید در مقابل خزعبلات مزدوران رژیم یا "آدمک های حقیر و بی مایه" که توهین جهت دار و "هدفمند" می کنند، تسلیم شده و صحنه را رها کنیم. این ابلهان مزدبگیر، خداحافظی شما را برگرفته از نجابت شما نمی دانند، بلکه آن را مایه ترس و تسلیم شما تلقی خواهند کرد و برای کسب کمیسیون بیشتر علیه دیگر نویسندگان ایران گلوبال جری تر خواهند شد.