Skip to main content

به کاربر گرامی،.... کاوهء

به کاربر گرامی،.... کاوهء
ناصر کرمی

به کاربر گرامی،.... کاوهء آهنگر.... در پایان مقاله نوشته ام که منبع "آرشیو نویسنده" است، این آرشیو شامل مطالعه و مطالب ثبت شده بر نرم افزار شخصی، و بصورت نوشتاری از کتابهای مختلف، از تجربهء کاری و شغلی و از رسانه های گروهی اطلاعاتی، از نوشتارها و برنامهء پژوهشی در رسانه ها در مطبوعات در کنفرانسها و بسیار مسائل دیگر است.....


اگر بخواهم مانند فرهنگ دیالوگ خود شما به شما پاسخی دهم خواهم، گفت، خود من " رفرنس و سايتيشين" مورد جستجوی شما هستم. سئوال روشنی دارید مطرح کنید تا پاسخ دهم. جلسه مناظره و زنده دارید شرکت خواهم و پاسخگو خواهم بود و در همانجا شما هم میتوانید استادی با میزان فهم و درک و دانستنیهای عمومی و شرق و غرب شناسی خود را به نمایش عموم بگذاریذ.
از این گذشته در جاهایی که لازم بوده کلمات "لاتین" را نوشته ام، که خواننده اگر لازم داشته باشد میتواند به طرق مختلف به آن مفاهیم دسترسی پیدا کند.
شما بجای اینکه به محتوا و هدف و نتیجه گیری از این مقاله بپردازید دنبال بهانه گرفتن کودکانه هستید، حال شما ذکر کنید کدام بخش از این مقاله مطابق با داده ها و نرمهای امروزی نیست، کجای این مقاله اشتباه هست، لطفأ پیشنهاد تصحیح آنرا بدهید !
مشکل شما کجاست ؟ از اینها گذشته خود شما چکاره هستید، اگر من نام منابع اطلاعاتی را به زبان آلمانی بدهم شما میتوایند و قول میدهید که مطالعه کنید و بعد یک مناظره ای را با من سامان دهید و یا حاصل مطالعات با " رفرنس و سايتيشين " خود را در همین سایت انتشار خواهید داد. لطفأ آدرس مقالات و نوشتارهایی که شما تا کنون با " رفرنس و سايتيشين" انتشار داده اید را برای ما بنویسید.
برای شما سنگین تر نبود که وارد چنین مسائلی نشوید و نظر شرق شناسی و غرب شناسی ندهید، فکر نمیکنید که جا و مکان و مجلس نظر دادن شما اینجا نیست ؟