Skip to main content

به آقای حسن جداری

به آقای حسن جداری
Anonymous

به آقای حسن جداری
شما از طبقانی بودن جامعه ایران واز ماهیت بورژوا ومدافع طبقه سرمایه دار رژیم ضد بشری جمهوری اسلامی سخن گفتید که کاملا درست می گویید وحقیقت امر را به روشنی بیان کردید. اما شما، آنجا که گفتید در مناطق فارس نشین ایران فقر ومحرومیت نسبت به مناطق غیر فارس نشین کمتر است به راست زده وبیراهه رفتید. خلق ایران به یک اندازه تحت ستم این رژیم اهریمنی قرار دارد وفقر و محرومیت وخفقان وتبعیض وسرکوب برای تمامی خلق ایران است اما از آنجایی که ما در ایران ستم مذهبی داریم در مناطق سنی نشین ایران مثل بلوچستان وکردستان وترکمن صحرا ، رژیم به طور سیستماتیک، ستم وفقر ومحرومیت وتبعیض بیشتری را به آنها تحمیل می کند فقط به جرم اینکه این هموطنان شریف ما سنی هستند. در ایران ستم مذهبی وجود دارد و به هیچ وجه ستم ملی وجود ندارد و امکان ندارد فردی به این علت که فارس نیست مورد ستم قرار گیرد ولی اگر همان فرد

مسلمان نباشد ویا شیعه مذهب نباشد در معرض انواع تبعیض ها وآزار واذیت قرار می گیرد.آقای جداری آدرس غلط ندهید وسخنان غیر واقعی را بیان نکنید، بگذارید مثالی بزنم، استان کرمان یک استان فارس نشین است وشهر تبریز غیر فارس نشین، استان فارس نشین کرمان جزء یکی از فقیر ترین استانهای ایران است، در این استان فارس نشین فقط یک بیمارستان فرسوده وکوچک به نام پاستور در شهر کرمان وجود دارد!!! حال وضعیت کرمان را با تبریز مقایسه کنید آنوقت همه به دروغ آقای جداری پی خواهند برد.وضعیت رفاهی شهر تبریز حتی از تهران نیز بهتر است وانواع سرمایه گذاریها در آن شهر می شود. البته بنده قصدم از مقایسه شهر تبریز با شهرهای فارس نشین ایران اینست که دروغهای حسن جداری را برملا کنم وگرنه من هیچ گونه خصومتی با هموطنان شریف تبریزی خود ندارم در تبریز هم فقیر زیاد داریم، بنده همان عشقی که نسبت به هموطنان شیرازی وگیلک واصفهانی خود دارم به همان نسبت به هموطنان شریف تبریزی خود دارم، هموطنان شریف تبریزی ما روحیه ظلم ستیزی ومبارزه جویی دارند نقش آنها در انقلاب مشروطه بی نظیر بود در مبارزه با رژیمهای شاه وشیخ نقش قابل توجه ای داشتند دراوایل انقلاب ودهه شصت سازمان های مردمی ومترقی مثل چریکهای فدایی خلق ایران ومجاهدین خلق ایران در تبریز طرفداران زیادی داشتند.
در آخر باید بگویم که چرا آقای حسن جداری به همه مثل نقل ونبات شوونیست می گوید ولی هیچ گاه به شوونیست تمام عیاری مثل محمد رضا لوایی شوونیست نمی گوید!!؟