Skip to main content

منم بابک خردم دین از

منم بابک خردم دین از
Anonymous

منم بابک خردم دین از آذربایجان :آقا گرگه" لوایی" لغت روشنفکر یا انقلاب و بسیاری ازاین لغتها از چپ وطن فروش و راست وطن فروش بسیار در گردش است.این لغتها تولید اندیشه میکنند.همین لغت انقلاب که از چپ آمد وخود چپ رکاب گیر قاطر آخوند شد. آخوند که انقلاب نمی دانست چیه با یک نگاه به گذشته میتوان پی به این روند کرد.اما زنده یاد نادر نادر پور این لغت روشنفکر , منورال فکر را حلاجی کرده.حالا روشنفکر ترک که به سیب زمینی میگه هویچ به هویچ هم میگه خیار به لوایی میگه استاد خنده خنده .خلاصه مطلب اینکه تمام سیاه روزی و بد بیاری مصبب آن تسلط ۹۰۰ساله ترکان مدنیت بر انداز و بی فرهنگ با آداب منهد شان است همه ما ایرانشهریان در عذاب و رنجیم. این عزمت ایران است که معجزه آسا با داشتن پادشاهان بی لیا قت ترک هنوز سر پا ست و خواهد ماند. حالا شما ترکان هم دیر آمده زود هم میخواین برین عجب ....!!!!

تاریخ راهمیشه زورمندان وبرنده گان نوشته اند اما حقیقت واقعی را سینه به سینه انتقال میدهند و حقیقت راه خود را سینه به سینه می پیماید ما آذر بایجانیان شما ترکان را خوب میشناسیم .
بخون که چه کسی امازاده بازی را در ایران بره انداخت ؟ از امام زاده ترکی لوایی ها میان بیرون نه روشنفکر
نخستین کسی که بر آرامگاه امام هشتم شیعیان رضا، گنبد برافراشت و موقوفه به گنبدش اختصاص داد، یک ترک سنی متعصب و بسیار ستمگر، به نام ابوالفضل سوری، از سرهنگان محمود غزنوی بود. ابوالفضل بیهقی در تاریخ بیهقی، در بارۀ ستم های این مرد، نمونه هائی آورده است. ترکان سنی درزمان سلجوقیان بربنای این گنبد افزودند. سپس مغولان مسلمان شده سنی، بنا را نوسازی کرده، وسعت دادند.گوهرشاد خانم، که یک ترک سنی بود، بنا را تبدیل به مسجد بزرگ و مدرسه و گنبد طلاکاری با شکوه کرد، و موقوفاتی که زمینهای مصادره شده از ستم دیدگان ایرانی بود را به این دستگاه اختصاص داد. در واقع رسم پیرپرستی، مرده پرستی و گنبدسازی که درفرهنگ ایرانی شناخته شده نبود، و با سنت های ایرانی به کلی بیگانه بود، توسط ترکان حاکم شده در ایران رواج داده شد، و به مرور بسیاری ازایرانیان ساده اندیش وکم آگاه نیز بدان خو گرفتند.
ابن فضلان که یک جهانگرد بوده است و به سرزمین ترکستان سفر کرده می نویسد. دین ترکان الت پرستی است. یعنی انها مجسمه چوبی به شکل الت مردانه را به گردن خود می اویزند و در مقابل ان سجده می کنند و ان را می پرستند و انها شپش تن خود را می خوردند .برای اطلاع بیشتر در گوگل سرچ کنید سفرنامه ابن فظلان و دین ترکان.
بخون چه کسی پا ی منحوس اینگلسی ها را به ایران باز کرد؟ از حکومت داری ترکان لواییها میان بیرون نه روشنفکر نه کسانی که دلشان برای مردم بطپد.
تصرف هرمز هشت ماه پس از جنگ چالدران صورت گرفت (که جنگ چالدران، خود انديشه مداخله ديپلماتيک اروپاييان در ايران و تشديد دشمني ايران نسبت به عثماني را تقويت کرده بود ـ نفاق مذهبي). رخنه اروپاييان به خليج فارس، شاه اسماعيل صفوي (شاه وقت از خاندان درويش ها) را دچار اندوهي عميق كرده بود، زيرا كه فاقد قدرت دريايي موثر بود تا از قلمرو خود دفاع كند و پرتغالي ها با استفاده از همين ضعف ايران (نداشتن توپ و كشتي توپدار)، ظرف شش سال (تا سال 1521 ميلادي) بسياري از جزاير ايراني خليج فارس از جمله بحرين را تصرف و به گمبرون (بندر عباس) دست اندازي كردند و دولت صفويه، در آن زمان توپ هاي پرتغالي باروي قلعه هاي ايران را مي شكافتند و از كمان قلعه بانان ايراني در برابر آتش تفنگ نظامی پرتغالي كاري ساخته نبود. دولت صفويه (شاه عباس يکم)بعدا با انگلیسی ها متحد شد و پرتغالی هارا از خلیج فارس بیرون راند و با این عمل، «بدتر» را جانشین «بد» کرد. مسائل آسیای غربی برخاسته از همین اشتباه صفویان بوده است زیرا که انگلیسی ها در منطقه ماندگار شدند. بیا بی معرفت به درد مردم برس بیا ببین فقر تو بلوچستان چه میکنه بیا به درد کو لبر کرد برس انسان با انسان هیچ فرقی نداره زبان ابزار است.به سیب زمینی بگو سیب زمینی به هویچ بگو هویج .