Skip to main content

دوست و يا هموطن گرامى من،

دوست و يا هموطن گرامى من،
Anonymous

دوست و يا هموطن گرامى من،
ابتدا پرسش اول تان : انچه كه مى گويم صادقانه مى گويم كه اگاهى صد در صد ندارم كه بخواهم نظر بدهم ، نميدانم آيا يك چهارم آذربايجان واقعن توسط ارمنستان اشغال شده است ولى اگر اين موضوع بر من ثابت شود، من چنين اشغالگرى را بشدت محكوم كرده و با صداى بلند انرا اعلام مى كنم و هيچ باكى ندارم . ( ندانستن من دليل بر تكذيب انچه شما مى گوييد نيست ) .
پرسش دوم : من با تفكر شما كه رژيم آخوندى ايران يك رژيم فارس هست و سياست هاى راسيستى، انهم از نوع فارس دارد، بشدت مخالف بوده و باور ندارم ، اين رژيم از همان ابتداى روى كار آمدن با هر انچه رنگ و بوى ايرانيت داشته از زبان و فرهنگ و تاريخ گرفته تا حتى با واژه ى ملت ايران مخالف و دشمن بوده وهست و ملت را با امت ، عربى را بجاى فارسى وتاريخ را تاريخ اسلام مى داند . بجاى نوروز ، عيد فطر و عيد شعبان را مى خواهد واز زمان ملا محمد باقر مجلسى

يعنى حدود ٧٠٠ سال آخوند ها تلاش دارند نوروز و چهارشنبه سورى و ساير جشن هاى ايرانى را نابود و اعياد عربى را بجاى آن بگذارند . اين رژيم يك رژيم ايدئولوژى و ارتجاعى هست و ايرانى بودن برايش هيچ امتيازى بحساب نمى آيد و تنها چيزى كه ارزشى نمى گذارد همان زبان و فرهنگ فارسى است و روز شب نيز عليه آن تبليغ مى كند . اين رژيم راسيست هست اما نه راسيست فارس بلكه راسيست اسلام بدانگونه كه در قران آمده است .
من ولى باور دارم ، خاك و اب و هوا ارث خدايى هيچ قوم و ملت و كشورى نيستند و اگر اكثريت مردم آذربايجان تصميم بگيرند و خوشبختى خود را در نبودن با ايران ببينند، هيچ نيرويى نبايد جلوى انها بايستد و سينه شان را بشكافد . مگر مى شود با اذربايجانى كه تقريبن با همه مردمان اين كشور پيوند دارد بجر عشق واژه ى ديگرى گفت اگر من آذربايجانى را دوست دارم نه اينست كه با من باشد بدون من و دور از من نيز . شاد و سربلند باشد آذربايجان و ساير اقوام و ملت هاى بزرگوار ايران .