Skip to main content

به رستگار گرامی

به رستگار گرامی
Anonymous

به رستگار گرامی
عزیز من، شما نباید بدین گونه غیر منصفانه در باره جنبش چپ ایران قضاوت کنید، شما می فرمایید محمدرضا لوایی از طیف چپ تجزیه طلب به تمامیت ارضی ایران نگاه میکند که البته اشتباه می کنید وبه هیچ وجه بدین گونه نیست. البته قبول دارم عدۀ معدودی از چپها از سر عدم آگاهی ونه از سر دشمنی شعار های تجزیه طلبانه می دهند، اما عده ای از تجزیه طلبان هستند که با پوشش چپگرایی قصد دارند اهداف شوم تجزیه طلبی را پیش ببرند که در واقع این افراد چپ نما هستند. اما شما باید بدانید محمد رضا لوایی جزء هیچ کدام از این دو دسته نیست این فرد یک راست گرای به تمام معنا ویک شوونیست تمام عیار ویک پان ترک قهار است که حتی به استقلال به قول خودشان آذربایجان جنوبی هم راضی نیست ودر سر رویای تشکیل امپراطوری ترکستان بزرگ را می پروراند این فرد در یکی از مقاله هایش علناٌ اظهار داشت از ایالت سین کیانگ چین تا کشور ترکیه

یک خط هویت ترکی است واز ضرورت تشکیل امپراطوری واحد ترکستان بزرگ سخن گفت. هم میهن گرامی ، می شود بفرمایید محمدرضا لوایی در کدام یک از نوشته هایش از سوسیالیسم وکمونیسم سخن گفته؟ شما از نوشته های این فرد یک سطر هم نمی توانید پیدا کنید که حتی بوی چپگرایی بدهد.
هم میهن گرامی، شما باید بدانید اکثریت چپهای ایران مخالف تجزیه طلبی هستند وخواستار حفظ تمامیت ارضی ایران، با اینکه در بین آنها هستند کسانی که ملیت ملیت می کنند وحرف از خودمختاری بعضی از مناطق می زنند اما به هیچ وجه خواستار تجزیه ایران نیستند وبه تجزیه طلبان می گویند ناسیونالیستهای کوتولۀ قومیتگرا و ولایت گرا. به طور مثال حزب کمونیست کارگری ایران، این واژه ملیتها را برای ساکنین ایران استفاده نمی کند و همچنین اعتقاد دارد که زبان فارسی باید زبان رسمی وآموزشی باقی بماند وصد البته به حق تحصیل به زبان مادری ساکنین غیر فارس ایران نیز اعتقاد دارد.
هم میهن گرامی، شما می فرمایید که چپها در پی تجزیه ایران هستند واز حزب توده نام بردید، من برای شما ماده اول مرامنامه حزب توده را می آورم که متوجه شوید آنطور که فکر می کنید نیست وحزب توده به هیچ وجه در پی تجزیه ایران نبوده است
البته باید عرض کنم که بنده به هیچ وجه عملکرد ومواضع حزب را از مقطع کودتای 28 مرداد تا به امروز قبول ندارم وحزب توده نسبت به رژیم های شاه وشیخ سیاستی رفرمیستی از خود نشان داده است وحتی در بین سالهای 57 تا 62 به سازمانهای چپ ایران خیانت کرده است. ماده اول مرامنامه حزب توده می گوید:«"حفظ استقلال وتمامیت ایران ومبارزه بر علیه هرگونه سیاست استعماری نسبت به کشور ایران بر طبق اصل معروف آزادی واختیار ملت ها در تعیین سرنوشت خویش"»
هم میهن گرامی، شما می فرمایید جنبش چپ ایران جریانی تروریستی و مخالف آزادی بوده است!!! جنبش چپ ایران از انقلاب مشروطه تا به امروز بیشترین هزینه ها را برای آزادی وبرابری وسعادت خلق شریف ایران پرداخت کرده است، جنبش چپ ایران در مبارزه با رژیم های شاه وشیخ جریان اصلی مقاومت بوده است، سازمانهای مارکسیستی ایران وسازمان چپگرای مجاهدین خلق ایران در دهه خونبار 60 بیش از 50 هزار شهید به خون خفته را در راه آزادی وبرابری وسعادت خلق شریف ایران تقدیم کرده است. چپهای ایران هدفی جز خوشبختی وسعادت ایرانیان ندارند.