Skip to main content

به کاربر گرامی، تبریزی....با

به کاربر گرامی، تبریزی....با
ناصر کرمی

به کاربر گرامی، تبریزی....با ستارهء سرخ نقابدار..." آذری" وجود داشته و دارد، آذری یک صفت و یا پسوند وابستگی به حغرافیای" آذربد" آذرگشسب" به معنی ( نگهدارنده و پاسدار آتش) است، همانطور که یکنفر را خراسانی، کرمانی، شیرازی و مازندرانی، لرستانی، کردستانی و بلوچستانی..و غیر ه بر گرفته از جغرافیای خاصی مینامند.
آذرآبادگان جغرافیای باستانی از پیکر تن و جسم ایران بوده و است، مردمان بومی و قدیمی این جغرافیای آذرآبادگان را "آذری" مینامند، باز ماندگان این مردمان همان مردمان ایرانی تبار کُرد و طالشی و غیره میباشند،

باید پذیرفت که بسیاری از مردمان آذری با ورود تُرک تباران به این جغرافیا تُرک زبان شده اند، به همین مناسبت آنها را تنها تُرک و یا آذری نمی نامند، بلکه " تُرک آذری" یعنی آمیخته ای از تُرک و آذری است.

کاربر گرامی شما چه بخواهید و نخواهید سرزمین ایران بنام ساکنین آن ایران ( سرزمین آریایی ها) نامیده شده و خواهد شد، و خاندان پهلوی آنرا پیدا نکردند و نساخته اند.

آقای تبریزی، لطفأ ماهیّت و هدف اصلی خود را به خوانندگان معرفی کیند، شما سوسیالیست نیستید، و سوسیالیسم بر اساس نهیلیسم تاریخ بخود تجربه نکرده است.

اگر سوسیالیسمی را که شما شعار آنرا میدهد، براساس پاک سازی تاریخ و نام ایران و سایر نمادهای ملّی ایرانیان میشود، همان پان تُرکها برای ما قابل احترام هستند، چرا که حرف و هدف خود را روشن بیان میکنند و شما در لفافه در هوا سخن پراکنی میکنید.