Skip to main content

هموطن خراسانی

هموطن خراسانی
Anonymous

هموطن خراسانی
جوینی تاریخ دان مشهور در باب کشتار ترکان در خراسان می گوید " اگر مردم باقیمانده تا قیامت زاد و ولد کنند جمعیت به نصف زمان پیش از حمله ترک نمی رسد " تمام شهرهای تاریخی خراسان الان در اشغال ترکان است( مرو و سمرقند و بخارا و نسا و ابیورد و خوارزم و ...)توس در تهاجم ترکان ویران شد و مرمان جان بدر برده به روستای سناباد رفتند و آنجا را آباد کردند که بعدها نامش مشهدالرضا شد.
پس کلام یکی از خراسان با ترکان زبان خواهش و تمنا و التماس نباید باشد متعجبم از این مردم خراسان که مذهبی هایشان دم از آرمان انقلاب و اسلام و فلسطین و می زنند ملی هایشان نیز مدام دم از ایران، کمی هم به خودتان بپردازید
هموطن خراسانی، با سواستفاده از حسن نیت شما جوانانتان را زمانی در جنگ 8 ساله و امروز در عراق و سوریه در دفاع از ترک و کرد و عرب به کشتن می دهند،( بیشترین شهدای جنگ از خراسان هستند!)

ترک و کرد و عرب اقامت مهاجر خارجی را در استانشان ممنوع کرده اند در حالیکه عرب و کرد عراقی و ترک و مغول اوغانی بیش از هر استانی در خراسان و مشهد اسکان داده شده اند و باعث ناامنی و بیکاری 75 درصد کارگران بخش ساختمان و خدمات ( بنا به آمار رسمی اتحادیه های کارگران )شده اند.
پارسیِ زاگرس نشین نیز شما را به پارسی بودن قبول ندارد. در حکومت هم بجز تعدادی سیاهی لشکر که با دفاع از حجاب و فلسطین و آرمان فلان و ... فقط برایتان دشمن تراشی می کنند ندارید، کمترین حضور در دولتهای پس از 57 ( تنها یک وزیر بهداشت( در دولت فعلی) و یک وزیر دادگستری یعنی مسئولیتهای خنثی از خراسان هستند!) پس دنبال چه می گردید در این جغرافیا؟
اینهمه از ایران و اسلام دم زدید به چه رسیدید؟ امروز حتی اختیار آستان قدس را به یکی از خودتان نمی دهند برای تهران استاندار آذری انتخاب می کنند برای شما یک غیر بومی از تهران می فرستند!
فردوسی و خیام و عطار و خواجه نصیر توسی و ابن سینا و رودکی و کسایی مروزی و نسوی و موسی شاکر خراسانی و بیرونی و ابن سینا و اولین فضانورد زن ایرانی و ملک الشعرا بهار و اخوان ثالث و خیامی پدر خودروسازی ایران و هزار مفاخر علمی و فرهنگی دارید که یک دهم آنرا بسیاری از کشورهای مستقل ندارند
ما مجبوریم شما چرا؟!
اگر درایت وزیران خراسانی نبود ترک و مغول و تازی ایران را از صفحه روزگار محو می کردند اما امروز روز قدرت است به پا خیزید و بجای بازیچه شدن بدست بیگانگان حداقل اختیار خود را داشته باشید هم آب دارید هم گاز هم وسعت هم جمعیت