Skip to main content

جناب کیانوش توکلی،

جناب کیانوش توکلی،
Anonymous

جناب کیانوش توکلیبا سپاس از پاسخ شما. به مصداق مثل معروف، شما از میان پیغمبرها جرجیس را انتخاب کرده اید! اینکه می گویید "در فرانسه و آلمان (انکار) هولوکاست ممنوع است ..." ظاهرا فقط این دو کشور از 28 کشور اتحادیه اروپا منظورنظرتان است. شما قطعا باید بدانید در هیچ کدام از 28 کشور عضو اتحادیه اروپا (غیراز شاید به قول شما دانمارک)، انکار هولوکاست مجاز نیست. همین طور کشورهای اروپای شرقی و بسیاری کشورهای کمابیش قانونمند جهان، غیر از کشورهایی مثل ایران خودمان و به گفته شما استثنای اروپایی دانمارک. حال، شما رفته اید این مورد استثنایی سئوال برانگیز را گرفته اید و قصد دارید در "فضای مجازی اتنیکها و ادیان مختلف ایران... " پیاده اش کنید. در مثل مناقشه نیست، اما می گویند قاچ زین را بگیر، اسب

جناب کیانوش توکلی،
با سپاس از پاسخ شما. به مصداق مثل معروف، شما از میان پیغمبرها جرجیس را انتخاب کرده اید! اینکه می گویید "در فرانسه و آلمان (انکار) هولوکاست ممنوع است ..." ظاهرا فقط این دو کشور از 28 کشور اتحادیه اروپا منظورنظرتان است. شما قطعا باید بدانید در هیچ کدام از 28 کشور عضو اتحادیه اروپا (غیراز شاید به قول شما دانمارک)، انکار هولوکاست مجاز نیست. همین طور کشورهای اروپای شرقی و بسیاری کشورهای کمابیش قانونمند جهان، غیر از کشورهایی مثل ایران خودمان و به گفته شما استثنای اروپایی دانمارک. حال، شما رفته اید این مورد استثنایی سئوال برانگیز را گرفته اید و قصد دارید در "فضای مجازی اتنیکها و ادیان مختلف ایران... " پیاده اش کنید. در مثل مناقشه نیست، اما می گویند قاچ زین را بگیر، اسب سواری پیشکشت.
هم چنین می فرمایید " .. متاسفانه در برخی مواقع کنترل از دست مسئولین سایت خارج می شود و کامنتهای توهین آمیز هم منتشر می شود ... ". دروضعیتی که ستونهای نظرات مسایل قومی سایت پیدا کرده، در واقع کنترل را کاملا خارج شده باید دانست.
بادرود،
آرسن نظریان