Skip to main content

«آخ»:چرا ضمیر " به " جلو آن

«آخ»:چرا ضمیر " به " جلو آن
Anonymous

«آخ»:چرا ضمیر " به " جلو آن اسمت را در آن کمنت ندیدی ؟
رزا: ببخشید . درد بی درمان پیری:)
به آ. ائلیار
رزا: اول تنهایی و ایزولاسیون است و بعدن نفرت شروع می شود. فراموش نکنیم که پسرک مُشکل هورمونی هم داشته. به عکسش دقت کنیم! در ضمن جو نژادپرستی در مونیخ دست کمی از آلمان شرقی ندارد...
خانواده ها تنها هستند...
رزا:
Salami Aleikum (Michael Niavarani)

https://youtu.be/xZGYbb983-A

به آنتی راسیزم . رزا: ما به رسانه های دولتی اعتماد نداریم. تنها از بیرون کشیدن تناقضات آنان می توان حقیقت را یافت.
لطفن دوباره و چند باره فیلم تیر اندازی در جلوی مکدونالد را ببینید. انگار با تفنگ بادی شلیک کرد. هیچکس نیفتاد. حتی دو نفر در حال دویدن (یک زن و یک مرد ) از کوچه ی فرعی خود را در تیررس او قرار می دهند. انگار آنان در حال فرار از تیراندازی دیگری هستند.
در ضمن

در روی فیلم بگومگو با فرد آلمانی فحاش، روی پشت علی دیوید سنبلی کوله پشتی موجود نیست! او هنوز بلوز مشکی به تن دارد و می گوید من کاری نکردم! جسدش با بلوز آبی روشن پیدا شده در 1.2 کیلومتری مکدونالد. کنار جسد اما کوله پشتی با 300 فشنگ و بلوز مشکی در آن. کسی که خودکُشی می کند آیا لباس عوض می کند؟
فیلم های مداربسته ی مکدونالد و داخل مرکز خرید و فروشگاهها همگی را پلیس جمع کرده و رسانه ای نمی کند و هیچ عکسی کماکان موجود نیست. دو هفته گذشته. اما سانسور کماکان بیداد می کند. پسرک افغانستانی و دوست 16 ساله ی علی دیوید در روانخانه است. او ساعت 4 ظهر با علی دیوید در همان مرکز خرید ملاقات کرده و پس از مطمئن شدن اینکه او مسلح است به پلیس مراجعه کرده. تیراندازی ساعت 5.5 بوده. رجوع پسرک افغانی به پلیس کی بود؟
جسد علی دیوید ساعت 8.5 یافت شد. کسی خودکُشی او را نشنید....