Skip to main content

رشد گروه ارتجاعی واسلامی حماس

رشد گروه ارتجاعی واسلامی حماس
بهمن موحدی(بامدادان)

رشد گروه ارتجاعی واسلامی حماس در فلسطین ؛ فقط وفقط به دلیل فتنه انگیزیها و دخالتهای مخرب آخوندهای حاکم بر ایران در فلسطین است.
گروه ارتجاعی اسلامی حماس با پشتیبانی و برنامه ریزیهای آخوندهای حاکم بر ایران درنوار غزه به قدرت رسید. به امید نابودی حماس و هژمونی کامل سازمان فتح در فلسطین.
هم فلسطینی ها و هم اسرائیلی ها در آن سرزمین حق زندگی دارند. ولی متاسفانه دولت اسرائیل با اشغالگری و جنایات بی شمار، مانع جدی بر سر راه صلح است. دولت اسرائیل ، مثل آخوندهای حاکم بر ایران ، در راه صلح سنگ اندازی می کند.
اسرائیل فورا باید مناطق اشغالی فلسطینیان را تخلیله کند و شهرک سازی ها را متوقف کند و به قطعنامه های سازمان ملل احترام بگذارد و آنرا اجراء کند و در راه تشکیل کشور مستقل فلسطین ، سنگ اندازی نکند.
در ضمن در شان نگارنده مطلب بالا نیست که مانند آخوندهای حاکم بر ایران از حضور ترکی الفیصل

در گردهمایی مجاهدین و از دیدار مریم رجوی با محمود عباس (ابومازن) در پاریس آه وناله کند! آخوندهای حاکم بر ایران از گردهمایی مجاهدین در پاریس و حضور ترکی الفیصل در آن و از دیدار مریم رجوی و ابومازن به شدت عصبانی هستند و جلز و ولز می کنند.رابطه با عربستان برای سرنگونی رژیم جمهوری اسلامی هیچ گونه اشکالی ندارد و کاملا منطقی است.
ما مردم ایران، برای سرنگونی رژیم جنایتکار وچپاولگر جمهوری اسلامی با شیطان نیز متحد خواهیم شد، عربستان سعودی که جای خود را دارد.
به امید رهایی خلقهای ایران وفلسطین