Skip to main content

هجوم ایرانی های بی خبراز کشتی

هجوم ایرانی های بی خبراز کشتی
Anonymous

هجوم ایرانی های بی خبراز کشتی گیران کوردستان .

ایکاش آنهای که در فضای مجازی هجوم به این کشتی گیران دلیرخطه کوردستان نموده اند, قبل ازآن به فدراسیون و مسئولین درامورکشتی هجوم می بردند.وسئوال میکردند که که چرااین کشتی گیران برای آذربایجان کشتی می گیرند, و با پرچم آذربایجان بر روی تشک می روند و حتما هم موفق خواهند شد و سرود آذربایجان سروده میشود?


چرا این ورزشکاران کورد موقعی به آذربایجان رفتند و کسی دراین فکر نبود سئوال کند چرا سامان طهماسبی و صباح شریعتی این دو کشتی گیر کوردستانی به آذربایجان رفته اند و برای آنها کشتی میگیرند.
متاسفانه همین مردمی که الان لب بازکرده اند و مدعی هستند,چرا زمانی که این دو ورزشکار مورد بی مهری قرار گفتند مخصوصا کاک سامان طهماسبی از طرف جناب آقای عبدالله عزیزی رئیس هیئت کشتی کوردستان کسی از این دلاور خطه کوردستان پشتیبانی نکرد و حالا همه مدعی هستند.
چون این ورزشکاران کورد می خواستند که جزء مدعیان باشند درعرصه جهانی والمپیک ولی (کوردلان )هم حق این ورزشکاران را خوردند از نظر مالی و هم از نظر معنوی اینها را به حاشیه راندند.
بناچارکوله باری ازتجربیات ومنش پهلوانی که در ذاتشان بود راهی غربت شدند وبه کشورآذربایجان رفتند وبا تیم کشتی قرارداد بستند و مسئولین اذربایجانی با آغوشی بازازاین پهلوانان استقبال کردند. و لی درکشورخودشان مورد بی مهری و حتی جواب سئوال این عزیزان را نمی دانند و درچندین مورد حق اینها را زیرپا نهاد جناب عبدالله عزیزی و ایکاش انهای که هجوم آورده اند نسبت به این کشتی گیران از جناب عبدالله عزیزی در یک میزگرد با حضورکشتی گیران و مسئولین های دیگرسئوال می کردند.
البته کوردستان از این بی مهری ها در تمامی عرصه ها از مسئولین در تمامی رده ها دیده است چه در گذشته و چه در حال و حتی درآینده ولی امیدوارم که (سامانها و صباح های) آینده با پرچم کوردستان در جلوی جایگاه افتتاحیه رژه بروند.
البته در پایان باید یادآوری کنم که مربیان و سرمربیان پهلوانان جمشید خیرآبادی وایوب آزموده میباشند که این عزیزان هم از خطه کوردستان هستند و بی مهری های مسئولین هم نصیب این عزیزان شده است.