Skip to main content

جناب اقبالی عزیز وگرامی ،

جناب اقبالی عزیز وگرامی ،
بهمن موحدی(بامدادان)

جناب اقبالی عزیز وگرامی ، همانطور که شما اشاره کردید ، اسلام سیاسی ؛ مطابق با فرهنگ و آداب و سنن و تاریخ و منافع ملی کشور عربستان سعودی است. مردم ترکیه هم که دارند خودشان را بدبخت می کنند و این اجازه را به اردوغان می دهند که ترکیه را تبدیل به جمهوری اسلامی ترکیه کند. گویا مردم ترکیه از زندگی فلاکت بار ما ایرانیان درس نگرفتند.
جناب اقبالی گرامی ، ما نباید این مسئله مهم را فراموش کنیم که تا قبل از قدرت گرفتن آخوندها در ایران، اثری از تروریزم وبنیادگرایی و فرقه گرایی اسلامی در جهان نبود. این آخوندهای حاکم بر ایران بودند که این مصیبت فرقه گرایی مذهبی را بر جهان تحمیل کردند. به طور مثال در کشور عربستان سعودی، با توجه به بافت فرهنگی و اجتماعی و علایق مذهبی مردم آن کشور، احکام و قوانین اسلامی در آنجا اجراء می شود، ولی به هیچ وجه دولت عربستان سعودی از رشد اسلام سیاسی و برپایی حکومتهای اسلامی

در منطقه خاورمیانه استقبال نمی کند، سیاستهای اسلامی پادشاهی سعودی فقط وفقط منحصر به داخل کشور عربستان است. زمانی که در مصر ژنرال عبدالفتاح السیسی بر علیه دولت اخوانی واسلامگرای محمدالمرسی کودتا کرد، عربستان از کودتای سیسی برعلیه اسلامگرایان در مصر حمایت کرد و تا مدتی با ترکیه و قطر روایط سردی داشت، ترکیه وقطر از مرسی حمایت کرده بودند.
باری ، این آخوندهای حاکم بر ایران بودند که تفکر پان اسلامیستی و فرقه گرایی و بنیاد گرایی و تروریزم اسلامی را در منطقه رواج دادند. تا قبل از قدرت گرفتن آخوندهای ضدبشر در ایران، یک مورد گزارش نشده بود که مثلا یک مسجد شیعیان در پاکستان منفجر شود ویا مسجد سنی ها در عراق مورد حمله قرار بگیرد. وهمانطور که عرض کردم سیاستهای اسلامی پادشاهی سعودی فقط منحصر به داخل کشور عربستان بود و پادشاهی سعودی، سیاست تهاجمی و فرقه گرایی مذهبی و ترویج اسلام سیاسی را در خارج از مرزهای عربستان را دنبال نمی کرد. این آخوندهای حاکم بر ایران بودند که با دخالتهایشان و فرقه گرایی مذهبی شان، خاورمیانه را به خون نشاندند و باعث شدند کشورهایی مثل عربستان و ترکیه و قطر و پاکستان و... وارد رقابت نفرت انگیز فرقه گرایی مذهبی در منطقه شوند.
جناب اقبالی گرامی؛ در واقع سیاستهای احمقانه و سرکوبگرایانه و تبعیض آمیز و بی کفایتی های این آخوندها در این 38 سال باعث رشد تفکرات ایران ستیزانه و تجزیه طلبانه و پان ترکیستی و پان عربی در ایران شد و تمام این مصیبتها به آخوندها بازمی گردد. اگر دولتهای منطقه از جریانات ایران ستیزانه و تجزیه طلبانه و از پان عربها و پان ترکها در ایران حمایت می کنند، دلیل این حمایت فقط وفقط پاسخی است به 38 سال دخالتهای مخرب و جنایتها و فرقه گرایی مذهبی آخوندهای حاکم بر ایران در منطقه.
این را هم باید بگویم که سازمان مجاهدین خلق ایران ، مخالفت صد درصدی سه جبهۀ ارتجاع فاشیستی پان اسلامیسم و پان ترکیسم و پان عربیسم می باشد و دشمن این سه جریان ارتجاعی وفاشیستی است.
با آرزوی موفقیت برای شما اقبالی عزیز.
به امید سرنگونی هرچه سریعتر رژیم جنایتکار وچپاولگر جمهوری اسلامی به دست خلق شریف و قهرمان ایران وتشکیل جمهوری جدید که بر اساس اصول دموکراسی و سوسیالیسم و لائیسیته باشد.