Skip to main content

به خانم رزا,

به خانم رزا,
دیرنج مین ائللی

به خانم رزا,
اینکه همه بزهکاران, تروریستها و مخلان نظم عمومی بیمار هستند سخن درستیست. هم علی, هم برایوک و هم داعشیها محصول جمع پیرامون خود هستند. طبیعتا این افراد بایستی در حصر و زندان بسر برند تا آسیب دیگری بر اجتماع وارد نکنند (نه برای مجازات یا انتقام) و لیکن اطرافیان و جامعه که متهمین واقعی هستند باید مسئولیت جنایت را بپذیرند تا راه پیشگیری ازحوادث مشابه را بیابند.
شما بعنوان فردی از افراد جامعه ایرانی, با آدرس غلط دادن و آویزان شدن از تئوری توطئه در بازتولید رفتار علی گونه شریک هستید. بخشی از جامعه تمامی مردمان کره خاکی راسیست هستند ولیکن تعدادی از کشورها از جمله آلمان بر آن واقفند و کنترل خوبی هم دارند و برخی دیگر همانند ایران کتمانش می کنند و افسار ان را رها کرده اند. راسیسم در جامعه آلمان بمراتب از ایران و جامعه ایرانی فارس محور کمتر است.

متاسفانه در ایران اکثریت بزرگ فمینیستها خیلی هم فمینیست نیستند, بسیاری از کمونیستهایش اصلا کمونیست نیستند, منظور خیل منادیان حقوق بشرش از بشر, تنها حقوق خودیهاست و خلاصه اینکه همه چیز گزینشیست و تمامی اصول تمدن امروزی را به بهانه های مختلف نمی پذیرند. همین راه را برای ثنویت و دوگانگی در رفتار و افکار ایرانیها باز کرده و شما هم مستثنی نیستید. نفرت شما نسبت به نژادپرستان آلمانی قابل درک است اما اگر راسیسم ایرانی را با شدت صدچندان رد نکرده اید متاسفانه علیرغم داد و هوارتان خیلی هم آنتی راسیست نیستید.
شکی در اینکه منادیان فرهنگ و تبار آریائی شریک جرم اصلی این جنایت هستند نداشته باشید. دوست افغانی علی هم از متوهمین آریائیسم است و فصل مشترک اصلی این دو همین بوده. ظاهرا این دو قرار بوده باهم دست به این جنایت بزنند. منهم اوائل در اخبار می خواندم که یک آلمانی هم در بین کشته شدگان بوده که او هم رومانیائی تبار با موهای تیره از آب در آمد. فرد یونانی هم اسمش حسین است و از تبار ترکان شمال یونان. شما با افزودن انبوه اطلاعات غلط , نیمه درست و شبهه امیز با چاشنی توطئه و غیره سعی در دفن علت اصلی فاجعه دارید.
اشتی با حقیقت اولین شرط لازم برای تقابل با بربریزم نژادیست و گرنه سخنانتان بیشتر پشت ویترینی خواهد بود.