Skip to main content

sorry . آیا بابک آزاد یک لمپن

sorry . آیا بابک آزاد یک لمپن
Anonymous

sorry . آیا بابک آزاد یک لمپن ناسیونالیست تجزیه طلب آذری نیست ؟ او همچون امید دانا و فضائل عزیزان و فخر آور و به سبک برنامه هویت آخوندی مدام قصد دارد افراد اپوزیسیون مدافع تمامیت ارضی ایران را ضایع کند . دشمنی بابک آزاد یا حشمت رئیسی و امید دانا بخاطر علایق ترکی تجزیه طلبی وی است . حشمت رئیسی یک کارگر 9 کلاسه دبیرستان بوده که با پشتکار و مطالعه و علاقه به مردم و دفاع از روشنگری و میهن دوستی ، اکنون در میان اپوزیسیون ایرانی یکی از محققین و روشنگران و مبارزان علیه ارتجاع و شونیسم ترکی و استالینسم سابق ، افشا گری میکند . ایکاش تحصیل کردههای دانشگاهی اپوزیسیون مثل او فعال و باسواد بودند .
بابک آزاد کمنت های قدیمی علیه حشمت رئیسی را از جاهای دیگر گرفته و نام کمنت گذار را حذف نموده و یا تغییر داده و در اینجا قرار داده که خلاف وجدان سیاسی و مبارزاتی است . فیلم و کلیک های بابک آزاد چون اغلب

ضد ایرانی و ضد فارس و ضد ارمنی و مدافع راسیسم و شونیسم آذری های تجزیه طلب است فاقد ارزش علمی و تحقیقی و افشاگرانه است . وی ارتجاعی ترین پان ترکهای آذری را تاکنون دعوت به مصاحبه نموده و فیلم شان را در اینجا قرار داده . کافیست نظرات این افراد را بشنوید تا ببینید سطح فرهنگ و شعور سیاسی بابک آزاد در حد مهمانانش است . برای بابک آزاد هر ایرانی که مدافع تمامیت ارضی و مخالف اجزیه طلبان آذری باشد ، دشمن به حساب می آید .
بیسوادی بابک آزاد در اینجاست که نمی تواند تصور کند اکنون جنگ میان شیعه آخوندی و اسلام وهابی عربستان شروع شده و عوامل عربستان در افغانستان و در پاکستان و در لبنان و در کردستان و در سوریه و بحرین و کویت ودر عراق میان تجمعع شیعیان بمب میگذارند و جنگ و جنایت دینی را همچون 3 قرن پیش اروپا آغاز کرده اند .