Skip to main content

به راسیست پان ترک دیرنج مین

به راسیست پان ترک دیرنج مین
بهمن موحدی(بامدادان)

به ....پان ترک دیرنج مین ائللی
اول اینکه شما راسیستهای پان ترک و پان عرب باید سر عقل بیایید که بعید می دانم چنین اتفاقی بیفتد. دوم اینکه نفت خوزستان متعلق به خلق ایران است و 80 میلیون ایرانی مالک نفت خوزستان هستند. سوم اینکه لرها و فارس ها ، بومیان استان خوزستان می باشند و هموطنان عرب خوزستانی ما حدود چهارصد سال پیش از جنوب عراق به خوزستان مهاجرت کردند، در حال حاضر نیز نیمی از جمعیت استان خوزستان را هموطنان عرب و نیمی دیگر را لرها و فارس های بومی تشکیل می دهند.استانهای خوزستان وآذربایجان بخشی لاینفک از ایران هستند و ایرانیان برای حفظ این استانها اگر لازم بدانند لحظه ای از استفاده از قوای نظامی تردید نخواهند کرد و به هیچ وجه تلفات آن نیز مهم نمی باشد؛ هرچند هموطنان آذربایجانی و عرب خوزستانی ما ، در ایرانی بودن خود هیچ شکی ندارند و از راسیستهای تجزیه طلب پان ترک و پان عرب متنفر هستند

در ضمن این دیرنج مین ائللی بداند ایرانیان به هیچ وجه نژاد پرست نیستند و آن محقق سوئدی حرف مفتی زده است. در تاریخ ایران یک مورد نسل کشی و پاکسازی قومی اتفاق نیافتاده است. اما درتاریخ کشوری مثل ترکیه که قبله و مدینه فاضلۀ امثال مین ائللی است سرتاسر از نسل کشی و پاکسازی قومی بوده است و میلیونها نفر از ارمنی ها و کردها و یونانیها و آسوری ها قربانی جنون نژاد پرستی ترکها شده اند.
باز هم تکرار می کنم که لرها و فارس ها از بومیان نخستین استان خوزستان می باشند و خوزستان در وهله اول متعلق به لرها و فارس های بومی می باشد و هموطنان عرب ما حدود چهارصد سال پیش از جنوب عراق به خوزستان مهاجرت کردند.
مرگ بر رژیم جمهوری اسلامی
نابود باد تفکرات پان ترکیستی و پان عربیستی