Skip to main content

از اینکه آ.الیار کمنت این

از اینکه آ.الیار کمنت این
Anonymous

از اینکه آ.الیار کمنت این مصاحبه را بسته ، معلوم است که اجازه از این خانم ترک قشقایی نگرفته برای پخش.
پان ترک ضد ایرانی چنان گستاخ و بی پرنسیپ علمی شده که گرچه سواد و مطالعه و تحصیلی در زمینه باستان شناسی ندارد ، خود را صاحب نظر معرفی کند و ادعاهای عامیانه ودشمنانه غرض ورزانه نسیت به تاریخ ایران بنماید.
با وجود هزاران دانشمند ایرانشناس و شرق شناس غربی چرا این خانم که حتی الفبای زبان سومر و آکاد و بابل و ماد و خط آرامی را ندارد بخود اجازه میدهد شایعات کینه توزانه ضد تاریخی پخش کند.
گوینده رادیو همبستگی اصرار میکند که وی دروغ و حرفهای غیرعلمی در رابطه با تاریخ ایران باستان و این استوانه نبوغ آمیز بگوید .
تن صدای این خانم نشان میدهد که وی در چه مخمصه شونیستی ناسیونالیستی ضد ایرانی گرفتار شده و حتی گاهی با التماس از شنونده و مصاحبه گر میخواهد که حرفهایش را باور کنند .
مغولزادگان بی سواد

مهمان این سایت ، هم مثل همیشه از هر ادعای ضد ایرانی پشتیبانی کرده و مثل مجلس طاغوتی شاه احسنت احسنت و هورا هورا برای عروسکهای فرصت طلب دست میزنند و هندوانه زیر بغل هم میگذارند .
نتیجه. - این مصاحبه موجب آبرو ریزی و بی اعتباری این رادیو و این خانم مصاحبه شوند هو این 3-2 پان ترک ضد ایرانی و بی منطق این سایت است.
وجود هزاران ایرانشناس و صدها رشته ایرانشناسی در غرب و هزاران اثر علمی و صدها هزار قطعات تاریخی در موزههای جهان کافیست برای وجود تاریخی عظمت سومین تمدن تاریخی جهان و نیازی به اینگونه افراد بی مسئولیت و شبه ..نیست. پان ترک شونیست حتی فضای علمی و تحقیقی را در جهان آلوده کرده و باید در خودر جرم مورد بارخواست و محاکمه قرار گیرد .
وظیفه اپوزیسیون است تا کوششهای ضد ایرانی و مبلغان دروغ و جعل و تحریف را شناسایی تا در آینده در درون ایران از آنان بازخواهی کند.