Skip to main content

KfW برگرفته از

KfW برگرفته از
ناصر کرمی

KfW برگرفته از Kreditanstalt für Wiederaufbau میباشد که در عرصه های مالی و سرمایه گذاری در جهت رشد و توسعهء عمومی با دادن و داشتن امتیازات خاص به مشتریان و پروژه ها فعال است. رئیس فعلی آن وزیر اقتصاد و انرژی آلمان است. این بانک با این وزارتخانه رابطه ای تنگاتنگ دارد.

یکی از شاخه های توسعه این بانک دان وام مسکن در جهت تعمیر و یا نوسازی ساختمانهایی است که شرایط و قوانین وزارت اقتصاد و انرژی آلمان را رعایت و در طرح و ساخت عملی سازد.
هدف از این قوانین در امور ساختمانی برون رفت از انرژی اتمی و برون رفت از انرژی فسیلی با جایگزینی انرژی های تجدید پذیر به منظور بهبود محیط زیست و جو کرهء زمین میباشد.
گذشته از دادن وامهای مختلف، در جایگزین پنجره های مدرن سه لایه ای و دستگاههای و ماشینهای و پمپ های گرمایی و بخار جهت گرم کردن خانه و آب گرم کمک هزینه های بدون پس پرداخت صورت میگرد.
بویژه جایگزین فتو ولتالک و انزژی زمین گرمایی و خورشیدی، آب، آب، هوا آب، جای مخصوص خود را دارد. من کارشناس انرژی در امور ساختمانی این بانک KfW هستم. در بخش ساختمانی اصطلاحات KfW 115; 100, 85, 70,55, 45 مورد نظر میباشد. که هر کدام مزایا و امتیازات خود را دارد. در سراسر آلمان برای مسائل مربوط به امور ساختمانی و انرژی و سایر کمک هزینه ها و مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در خدمت هم میهنان هستم. 10% از هر پروژه ای هم به حساب ایران گلوبال ریخته خواهد شد.