Skip to main content

با سلام مجدد بخدمت آقای

با سلام مجدد بخدمت آقای
Anonymous

با سلام مجدد بخدمت آقای چنگائی ، لطفا از چالش طلبی ما ناراحت نشوید ، این مهم را مچگیری حساب نکنید. رفیق مطرح کردن یک موضوع مسئولیت و تخصص می خواهد.
لطفا باز کنید موضوع پانها را و گرایش گراها را ، اگر پانترک هست ، اگر پان بلوچ هست ، اگر پانکرد هست مطرح کنید ، افشا کنید .
آخر شما چطور سوسیالیست هستی ؟ به چه شیوه عادلانه عمل می کنید ؟ قاتل را با مقتول یکی می بینی ، شما چطور انسان با انصاف هستی ؟ گرگ را با گوسفند برابر می بینی . برادر

برادر اگر می نویسی موضوع ترفند فارسگرا و برای بستن دهن معتریضین به این جا به آنجا متوسل مشوی در برابر این موضوع مسئولیت داری ! یا ما شما را نیز در ردیف نویسندگان دیگر قرار دهیم ، که بنوشته ای آنها وقت صرف نمی کنیم.
اگر عادل هستید از زبان قربانیان حرف بزنید، باید بخدمتتان عرض کنم که ، اولین علامت یک پان داشتن حکومت اوست که بدین طریق تحمیل اراده ملت خود به ملتهای دیگر می باشد، شما در ایران از کدام پان کرد ، پان ترک ، پان بلوچ حرف می زنید ، آنها از ابتدائی ترین ،طبیعی ترین و انسانی ترین حق خود محرومند ، آنها حق ندارند به زبان مادری خود تحصیل بکنند . لطفا بنویسید شما در ایران از کدام پانها حرف می زنید ؟ دوست عزیز در ترکیه ، در آذربایجان شمالی ، در کردستان شمالی و...و می تواند پان وجود داشته باشد چون امکان حکومتی پشت سرش هست. ولی در ایران محکوم کردن ترکها ، کردها ، بلوچها و... همردیف کردن غیر تخصصی آنها با پانفارسیسم موجود در ایران یک جنایت ،یک خیانت به تمام ملتها در ایران هست.
از شما خواهش می کنم ! اگر پان ترک کثیف در ایران هست ، مطرح کنید ، افشا کنید ، نشان بدهید.
و اگر نیست پس چرا از پان های تخیلی حرف می زنید . آخر این چه نوع پانیست کارش عریضه ، تومار نویسی ، اعتراض غیر مسلحانه است ، این چگونه پانیست که انرژی خود را برای تشریح مشکلات ، به طلب دیالوگ صرف می کند ؟
آخر انصاف یک چیز کمیاب و یک نعمت شریفی است . دوست عزیز انشاالله تاب و توان انتقاد را داشته باشید و مثل خیلی ها فحش نثار ما نکنید. ممنون از شما