Skip to main content

برگذاری چنین سمينار هایی به

برگذاری چنین سمينار هایی به
Anonymous

برگذاری چنین سمينار هایی به جهت پلورالیسم سیاسی قبایل و طوایف ترک ، کرد و عرب آب در هاونگ کوبیدن است. دم خرس تجزیه طلبی از زیر عبای قوم پرستی تان پیداست. این جماعت  به تنها چیزی که اعتقاد ندارند پلورالیسم سیاسی است. این ادبیات تنها دست آويزی برای  پیش برد خط سیاست قومی است. تشابهات محتوایی و کارکرد عنصرایدئولوژی این جماعت با فاشیسم دینی حاکم  ساخته و پرداخته ذهن نیست اینها وجود دارد و این را  در چند و چون تلاش پان ترک برای تشکیل فراکسیون قومی -نژادی در مجلس ارتجاع به عیان میشود دید.این جماعت برای پیش برد خطوط سیاسی شان با هر لوش و لجنی به  اتحاد عمل می رسند.  
 در حرف دارای مواضع کم و بیش شفاف دمکراتیک دارند ، اما در برنامه‌های کارکردیشان می‌خواهند  نوعی نظامهای ملوک الطوایفی  را در ایران متحقق سازند که کم‌ترین ارتباطی با رهایش خلق ایران از ستم استبداد دینی ندارد.....

...اینان تلاش دارند وحدت اخلاقی و سیاسی مردم کشور ایران را تخریب نمایند و مانع مشارکت قومیتهای مختلف در ساختمان دمکراسی و عدالت اجتماعی شوند. محافل قومگرای تجزیه طلب در ارتباط با ایران  سیاست ارضی تجاوزگرانه و توسعه ‌طلبانه مداوم کشورهای مختلف را به هزینه مردم ایران پیش میبرند. این جماعت  ناسیونالیست های قومی افراطی هستند که مسأله قومیت برایشان ابدی و فراتر از ملاحظات جنبش دادخواهی مردم ایران است .ناسیونالیسم افراطی و قوم پرستی شالوده سیاست شان را تشکیل می دهد.