Skip to main content

آقای هادی صوفی زاده- چندمورد

آقای هادی صوفی زاده- چندمورد
Anonymous

آقای هادی صوفی زاده- چندمورد از نوشته هایتان را خواندم. به نظر میآید کمی شیطنت میکنید ویا دربرزخی از دوگانگی، یکی به نعل، یکی به میخ میزنید. بایدبدانید رذالت ممکن است در رفتار اشخاص وجه قالب باشد. اما ملتها ذاتاً گرایش به فضایل دارند و از رذایل دوری میجویند. این حکم مطلق است و استثناهم ندارد. به همین دلیل درکل افراد هم گرایش به فضیلت دارند. اهانت به یک ملت به معنی داشتن خصلتهای فاشیستی است!
در دوران برده داری، نژادپرستها استدلال میکردند که رنگین پوستان ازبهره هوشی کمتری برخوردارهستند، ولی چنین نبود و نیست!
شما باید تکلیف خودتان را با خودتان روشن کنید. برای این کارمن میتوانم باطرح چند سئوال به شما کمک کنم، تاخودتان را بهتر بشناسید. شما با پاسخ دادن به این سئوالها مواضعتان شفاف خواهدشد. البته اگر نمیخواهید مواضعتان شفاف و چهره پنهانتان آشکارشود، پاسخ ندهید!(بقیه در ادامه نظر...)↓


1- نظر شما درباره یِ ترور، تروریست، بمب گذاری و کشتن کورکورانه زنان، کودکان، پیران و جوانان و نیز تخریب اماکن و تأسیسات جامعه و اموال عمومی چیست؟
2- آیا شما با بمب گذاریها و ترورهای کورکورانه «حزب کمونیست کردستان» و یا «حزب کارگران کردستان» = ( P.K.K) و نیز سازمان «پژاک » مخالف هستید و یا همسو و موافق هستید؟
3- آیا شما برای اتحاد کردهای ایران، عراق، ترکیه، سوریه واحتمالاً جمهور آذربایجان و ارمنستان فعالیت میکنید و به اصطلاح پان کُـردیست هستید؟
4- نظر شما درباره اقدامات «شیخ عبیدالله» که در ادبیات ما به «ابن زیاد » مشهور است و نیز« اسماعیل سیمیتقو» چیست؟
5-آیا موافق هستید که تروریستها به واقع از نظر رشد فکری، اجتماعی و مدنی عقب مانده هستند؟ ویا خیر؟
6- نظر شما درباره اسکان عوامل «حزب کمونیست کردستان» و یا «حزب کارگران کردستان» = ( P.K.K) در قره باغ اشغال شده توسط ارمنستان(عوامل داشناکسوتیون) چیست؟
7- من به صراحت اعلام میکنم با خشونت، با اقدامات تروریستی و با ایجاد وحشت توسط هر کس که باشد مخالف هستم! آیا شما هم مخالفید؟
از نظر من تروریست به هر قوم وملت که منسوب باشد محکوم است و باید متوقف شود. چه فارس باشد، چه ترک باشد، چه عرب باشد و چه داشناکسوتیون ارمنی ویا «حزب کارگران کردستان» = (P.K.K) و سازمان «پژاک » باشد.
تروریست، تروریست است!
ضمناً از نظر من حساب تروریستها از حساب خلقها و ملتها جداست! هرگز نمیتوان جنایات اشخاص و گروهها را به حساب ملتها نوشت. مگر آنکه شخص قضاوت کننده از نظر رشد فکری، اجتماعی و مدنی عقب مانده باشد و کورکورانه همه را یکسان تلقی کند و مرتکب چنین بلاهت احمقانه شود. آیا شما با من موافق میباشید؟ ویا مخالفید؟
من شخصاً به عنوان یک ترک همان حقوقی را که برای خود می خواهیم و برای به دست آوردن از طرق مسالمت آمیز میکوشیم؛ برای دیگر خلقها هم روا می دانم!
همچنین هرگزبه فکرایجاد دولت واحد ترکان نیستم و اساساً ضرورتی برای آن نمی بینم. اما آرزوی سعادتمندی تمام خلقهای جهان، ازجمله سعادتمندی خلقهای ترک را دارم! نظر شما چیست؟