Skip to main content

رژیم جنایتکار و غارتگر جمهوری

رژیم جنایتکار و غارتگر جمهوری
بهمن موحدی(بامدادان)

رژیم جنایتکار و غارتگر جمهوری اسلامی درایدئولوژی و عمل خود، حکومتی ضدملی و ضدایرانی است و طبیعتاً با ناسیونالیسم ایرانی نیز دشمن است، اما درآن جایی که لازم ببیند، حتی از ناسیونالیسم افراطی و ستیزه جو هم برای پیشبرد مقاصد ضدبشری و فرقه گرایانه و پان اسلامیستی خود استفاده می کند و یا به عبارتی سوء استفاده می کند. برای نمونه می توان به جنگ ضدملی و امپریالیستی ایران و عراق اشاره کرد که رژیم با تبلیغات ناسیونالیستی توانست خیلی ها را فریب دهد و با خود همراه کند، حتی کسی مثل مرحوم داریوش فروهرهم در دام تبلیغات ناسیونالیستی رژیم افتاد و از جنگ ضدملی و امپریالیستی ایران و عراق دفاع کرد. ویا می توان به حادثۀ منا و اعدام آخوندی به نام شیخ نمر در عربستان اشاره کرد که رژیم با ایجاد جو مصنوعیِ ضدعربی و ایجاد احساسات کاذب ناسیونالیستی، قصد بهره برداری داشت که شکست خورد( کیست که نداند رژیم جمهوری اسلامی -

عاشق سینه چاک اعراب شیعه است)
اینجاست که مشخص می شود چگونه «ناسیونالیسم» می تواند به شیوه ای عوام فریبانه آلت دست «ضدملی» ترین ایدئولوژیها و حکومتهایی مثل جمهوری اسلامی برای توجیحه خود وبه قصد تحریک مردم قرار بگیرد.
دوستان و اپوزیسیون ناسیونالیست باید بسیار آگاهانه و هوشمندانه عمل کنند و مواضعی را اتخاذ کنند که در دام رژیم ضدبشری و ضدایرانیِ جمهوری اسلامی نیافتند.