Skip to main content

رفقای کمونیست ما نباید به هیچ

رفقای کمونیست ما نباید به هیچ
بهمن موحدی(بامدادان)

رفقای کمونیست ما نباید به هیچ وجه در دام تجزیه طلبان و قوم گرایان بیافتند، تکیه بر تجزیه طلبی و جدائی ملی و تبلیغ آن در دوران کنونی جهان به مفهوم دارا بودن یک درک به شدت ارتجاعی و در خدمت امپریالیسم جهانی است. کمونیستهای ایرانی نباید به مبلغ جدایی و تجزیه ملی بدل شوند. کمونیستهای ایران همواره باید مدافع وحدت طبقۀ کارگر ایران، حزب واحد طبقۀ کارگر ایران، جبهۀ واحد همه مردم ایران برای تحقق دمکراسی و حقوق اجتماعی باشند.
رفقای کمونیست ما باید بدانند که تجزیه طلبان آذربایجانی و خوزستانی و دیگر تجزیه طلبان، سر در آخور امپریالیستها و رژیم اسرائیل دارند و در راستای اهداف امپریالیستها و رژیم اسرائیل گام برمی دارند. رفقا باید بدانند که رژیم ضدخلقی و فاشیستی جمهوری اسلامی ، جریانات ارتجاعی قومیت گرا را به منظور بین بردن همبستگی ملی و اجتماعی خلق ایران، حمایت می کند.پس اگر کمونیستها از جریانات

قومیت گرا حمایت کنند به این معنی است که در زمین جمهوری اسلامی بازی کرده اند.
در ایران به هیچ وجه "ستم ملی" وجود ندارد ، بلکه متاسفانه "ستم مضاعف مذهبی" از سوی حاکمیت پلید آخوندی وجود دارد. در ایران هیچ کس را صرفاً به خاطر تعلقات قومی و نژادی تحت پیگرد قرار نمی دهند، ولی هرکسی را که در مقابل این حاکمیت پلید و مستبد آخوندی صرفنظر از تعلق قومی و نژادی اش زبان به اعتراض بگشاید مورد سرکوب قرار می دهند.
ساکنین ایران قرنهاست که در کنار هم زیسته و آمیخته اند و با دشمنان داخلی و خارجی در کنار هم جنگیده، در راه پاسداری از میهن در کنار هم قربانی داده اند. همۀ ساکنین ایران بطور عمده تاریخ دیرینه و مشترکی دارند. ریشه های بسیار نیرومندی آنها را بهم پیوند داده است و می دهد. کشور ایران تاریخاً از همزیستی مسالمت آمیز نژادها و قومیت های مختلف شکل گرفته. در ترکیب ملی جامعۀ ایران، هرگز رابطۀ استعمارگر و استعمار شده بین اجزاء برقرار نبوده است. میهن ما ایران هرگز تاریخاً زندانِ قومیتها و نژادهای مختلف و به اسارت کشیدن سایر قومیتها و نژادها توسط قومیت و یا نژادی خاص نبوده و نیست. هم اکنون همۀ نژادها و قومیتهای ساکن ایران از دشمن واحدی رنج می برند و در جبهۀ واحدی در مبارزه اند. واین دشمن واحد همانا "رژیم ضدبشری جمهوری اسلامی" است که دشمن تمامی ساکنین ایران است.