Skip to main content

جعل کاری پان ایرانیستها اظهر

جعل کاری پان ایرانیستها اظهر
Anonymous

جعل کاری پان ایرانیستها اظهر من الشمس است:
دوستان به تصاویر زیر نگاه کنید . در مورد هر تصویر توضیح میدهم .
1 _ تصویر بالا ، الهه نیکه در شهر افسوس ترکیه است که یک الهه یونانی است . این توضیح خود باستان پرستان در مورد این الهه .
https://www.dropbox.com/s/p4zo95d8r2jspun/%D8%A7%D9%84%D8%A7%D9%87%20%D…


نیکه الههٔ پیروزی در افسانه‌ های یونان باستان بود که دختر پالاس و استوکس شمرده می‌ شود. او بیشتر به عنوان یک نماد شناخته شده است. به صورت دختری بالدار با تاج پیروزی تصویر می‌ شود. نام شرکت نایکی که کفش و دیگر وسائل ورزشی می‌ سازد از نام این ایزد بانو گرفته شده است.
حالا به تصویر پایین در طاق بستان کرمانشاه خودمان نگاه کنید . آن چیزی که باستان پرستان به ما به دروغ در مورد این الهه توضیح داده اند این است .
2 _ آناهیتا یا اَردَویسور آناهیتا در زبان اوستایی نام یکی از الهه‌ گان ایرانی و آریایی و یک پیکر کیهانی هند و ایرانی است که ایزد بانوی آب‌ ها پنداشته و ستوده می‌ شود و از این رو با نماد هایی چون بار وری، شفا و خرد نیز همراه است.
با کدامین بی شرمی چنین جعلی در روز روشن تحویل ما داده اند !!! چطور ممکن است الهه نیکه دقیقا کپی برابر اصل الهه آناهیتا باشد ؟؟!!! هر دو بال دارند ، هر دو در دستشان حلقه دارند ، هر دو زن هستند و هر دو از نظر قیافه شبیه هم .
طاق بستان سازه ای هلنی است که کلنی های یونان در ایران ساختند یا سازه ساسانی ؟ شما نشانه ای از ایرانی و ساسانی بودن این سازه می بینید ؟ ما متهم به چه چیزی هستیم که اینها را می بینیم و مطالعه می کنیم ؟؟ طاق بستان یک سازه ای کاملا هلنی یونانی است که به نام ساسانی جعل کرده اند و به خورد ما داده اند .
https://www.dropbox.com/s/p4zo95d8r2jspun/%D8%A7%D9%84%D8%A7%D9%87%20%DB%8C%D9%88%D9%86%D8%A7%D9%86%DB%8C.JPG?dl=0