Skip to main content

جناب آقای کیانوش توکلی، درود

جناب آقای کیانوش توکلی، درود
ناصر کرمی

جناب آقای کیانوش توکلی، درود بر شما. در رابطه با کامنت شما:
1- برای چندمین بار تکرار میکنم، اگر میدانید که همکاری من با سایت ایران گلوبال در روند گردش این سایت اختلال ایجاد میکند، با کمال میل به همکاری خود با این سایت پایان خواهم داد، در رابطه با این مقاله مورد بحث امروز را هم در بر میگیرد. گرچه از با سابقه ترین نویسنده در این سایت هستم و در شناسایی آن در فضای سیاسی و سایبری در خارج از کشور و در درون کشور سهم بسزایی داشته و دارم. تا آنجا که افرادی فکر میکرند که من سردبیر این سایت هستم.
2- شما برای چندمین بار است که به من تذکر میدهید و در نوشته های من دخالت میکیند و بدون پرسش و پاسخ بو دون اجازهء من اقدام به سانسور میکنید. تحت تأثیر قرار گرفتن شما در اعتراض اقای احمد رأفت و یا علیرضا نوری زاده ،

قضاوت یکطرفه و غیر دمکراتیک و مخالف با آزادی بیان و اندیشه است که مدعی آن میباشید. در واقع یک عقب نشینی از پرنسیپ ها و قوانین سایت ایران گلوبال است.
دفاع از دمکراسی و آزادی بیان و اندیشه و تحت پوشش قرار دادن نویسندگان این سایت جرأت و شجاعت و ارداه ای قوی میخواهد که شما چندین بار عقب نشینی کرده اید. اگر شما به فرهنگ ژورنالیستی نوری زاده و آقای رأفت اعتراضی میکردید، آیا آنها به اعتراض شما گوش میدادند و مانند شما عمل سانسور را در پیش میگرفتید ؟

دوباره تکرار میکنم من در روش مقاله نویسی و تحلیل خود هیچگونه تغییری نخواهم داد،و محدویّت آزادی بیان و اندیشهء خود را به هیچ سایت و افراد و دسته و گروهی و حکومتی نخواهم سپرد. ولی از انتقادات سازنذه سپاسگزار و اشتباهات و مسئولیت های مقالات خود را بر عهده دارم.
3- آقای علیرضا نوری زاده و اقای احمد رأفت همسایه و وابستگان نبوده و نیستند و تاک نون باهم برخوردی نداشته ام که از روی تمایلات ومسائل شخصی با آنها گلاویز شوم. برداشت من از این افراد نتیجهء عملکرد و گفتار این افراد در رسانه های گروهی شنیداری و دیداری و حضوری است . ماهیّت این دو نفر برای کسانیکه با مسائل سیاسی و منطقه ای و قومی ملّی سر و کار دارند روشن است، آیا شما منکر آن هستید که آقای نوری زاده سمپات و طرفدار خاندان آل – سعودی است ؟، عملکرد و مصاحبه ها، و نشست های بسیار آقای احمد رأفت را با تجزیه طلبان قومی و وابسته به کشورهای خارجی نمیدانید، آیا آقای رأفت از طرف پدر و یا مادر آیتالیایی نیست و دغدغه ای برای هویّت ایرانی دارد ؟
4 - تا آنجا که من اطلاع داردم سایت ایران گلوبال در آلمان ثبت است، و به اندازهء کافی به مسائل حقوقی و قوانین ژورنالیستی در کشور آلمان آگاه هستم، مسائلی را که من به آنها پرداخته ام امری بسیار معمول و رایج است و شما و سایت ایران گلوبال را هیچ تهدیدی نمیکند، از این گذشته علیرضا نوری زاده و احمد رأفت میتواند بر علیه من شکایت کنند چرا برعلیه شما و سایت ایران گلوبال. این دونفر با هفت پشت و نسل گذشتهء نمی توانند بر علیه من کاری کنند، فکر میکنند بچه را می ترسانند، پوزهء هر دو آنها را به خاک می مالم و هر دو را به جرم اختلال در امنیّت ملّی کشور ایران طبق سند و مدرک محکوم خواهم کرد.
اگر قرار باشد این نوشته من از نظر حقوقی اتهام به دیگران است، اغلب نوشته های تُرک تباران و از جمله متن سخنرانی یوسف عزیزی بنی طرف در مرکز مطالعاتی تبریز، توهین و اتهام به ملّت و سرزمین ایران، به چهره های نمادین ،به تاریخ و زبان و فرهنگ ایران و به همه نسلهای گذشته ماست، پس باید سایت ایران گلوبال را ببندید.

پشتوانه و سند نوشته من در مورد این دونفر برنامه های تلویزیونی و مصاحبه ها ی خود این افراد است که همه امکانات در اختیار دارند، لطفأ آدرس ایمیل آقای احمد رأفت را اعلام کنید تا با ایشان مکاتبه کنم. در مورد آقای رأفت از سیوی افرادی اعتراضاتی به کیهان لندن ارسال شده است و من در فرصت مناسب اعتراض خودم را نسبت به این فرد اعلام خواهم کرد، که لیاقت ژورنالیستی را ندارند،ایشان در لفافهء ژورنالیستی با تشویق تجزیه طلبان و مهیا کردن سکوی ضد ایرانی از سوی ایشان، امنِت ملّی را خدشه دار و و از عاملین برپاییجنگ داخلی در ایران است .