Skip to main content

متأسفانه ایران‌گلوبال در

متأسفانه ایران‌گلوبال در
Anonymous

متأسفانه ایران‌گلوبال در انتشار کامنت‌ها کاملاً یک‌طرفه عمل می‌نماید. دهان یک طرف را برای لجن‌پراکنی فاشیستی باز می‌گذارد اما کامنت‌ طرف مقابل را یا سانسور و یا حذف می‌نماید. آیا هدف ایران‌گلوبال این است که از طریق آزاد گذاشتن لجن‌پراکنی، کاربران تورک را از پی‌گیری اهداف خود منصرف نماید!؟ و یا پشت کامنتهای با محتوای لجن‌پراکنی شدید خود گردانندگان سایت قرار دارند!؟ کامنتی ارسال نموده بودم که در مقایسه با ادبیات اهانت‌آلود سایر کامنت‌ها بسیار با متانت و خویشتنداری نوشته شده بود اما ایران‌گلوبال پس از آن کامنت‌هایی با محتوای لجن‌پراکنانه‌ی شدید از سوی یک کاربر معلوم‌الحال به اسم «اسامه مجددی!» را منتشر نموده است اما کامنت مرا از تیغ حذف گذرانده است. جناب توکلی و مسئول کامنتها لطفاً پاسخ دهند آیا هدف ایران‌گلوبال از انتشار کامنت‌های اهانت‌آمیز بر علیه تورک‌ها در راستای تورک‌ستیزی می‌باشد!؟

من دوباره این کامنت را ارسال می‌نمایم تا اگر در مسئول کامنت‌ها چیزی به نام وجدان وجود داشته باشد تکانی به وجدان خودش دهد و اگر هدف ایران‌گلوبال دشمنی فاشیستی با تورک‌ها از طریق آزاد گذاشتن لجن‌پراکنی می‌باشد آن را هم به صراحت اعلام نماید تا کاربران تورک تکلیف خود را بدانند:

"عجب گرد و خاکی به راه انداخته‌اند کامنت‌های من! وقتی این کامنت‌ها را ارسال می‌نمودم لجن‌پراکنی از سوی فاشیست‌های تورک‌ستیز کاملاً برایم قابل انتظار بود. خوشحالم که دقیقاً به هدف اصابت نموده‌اند"