Skip to main content

سازمان تجزیه طلب فدائی به

سازمان تجزیه طلب فدائی به
Anonymous

سازمان تجزیه طلب فدائی به راستی تاریخ را اگاهانه تحریف میکند و از یک جریان وابسته به دولت روس جریانی مترقی و ملی معرفی میسازد . حقیقت این است که شادروان پیشه وری قربانی سیاست دولت روس شد و هدف انها نه ایجاد دمکراسی در ایران بود و نه پایبندی به نظام مشروطه . در کشوری که دولت قانونی و قانون اساسی و در اشغال دولت متجاوز روس است حرف زدن از ازادی بسیار ابلهانه است .بنا به دستور مسکو پیشه وری در حقیقت کودتا کرد . روز 21 اذر روز نجات مردم اذربایجان از چنگال خون ریز دولت بلشویک است . مسئولیت تمام خونهائی که ریخته شد فقط با دولت روس و خود فرقه و جریان چپ میباشد .
اگر جنگ دومی نبود نه ایران اشغال میگردید ونه جریانات دست نشانده مانند حزب توده بوجود میامدند .

فدائیان خود اعتراف میکنند که (متفقین با وارد شدن به ایران و تقسیم ایران تحت نفوذ خود، بطور کلی فضای سیاسی، اجتماعی کشور را تغییر دادند.

بر بستر تلاقی این دو تحول داخلی و بین المللی حکومت ملی دمکراتیک آذربایجان به رهبری پیشه وری تشکیل شد. )
معنای این اعتراف این است که اساسن جنبش مردمی وجود نداشت و در پناه ارتش اشغالکر روس حزب توده و فرقه بوجود امدند .کجای این رویدادها ملی و انقلابی و مردمی و بومی و قانونی است ؟

هم زمان با تشکیل فرقه بدستور دولت بلشویک در کردستان نیز قاضی محمد اعلام جمهوری مهاباد را کرد .
سکوت فدائیان در باره مسئله کردستان و قاضی محمد ناشی از پذیرش جداسری دوایالت از ایران و به رسمیت شناختن دولت کرد و کردستان از نگاه کنونی فدائیان میباشد .