Skip to main content

خلاصه جریان را میتوان از

خلاصه جریان را میتوان از
peerooz

خلاصه جریان را میتوان از کامنتی در آن زمان بیاد آورد:

فرستاده شده توسط علیرزاده در چ., 02/18/2015 - 09:16

نظر:
اینجانب که هفتاد سال از عمرم می گذرد وبجز از 18 سال اول زندگی ام ،سرم تو ی سیاست ایران گرم است ولی تا کنون با اسامی مینو همیلی و یا گیتی شیرزاد به گوشم نخورده بود ولی انبوه نوشته جات در دو هفته گذشته پیرامون خانم گیتی شیرزاد مرا بر آن داشت که تحقیقات مستقلی انجام دهم. از سوی دیگر در مورد امرالله ابراهیمی، گیتی ، مینو ، ابوالفضل محققی، اضغر جیلو حس کنجکاوری ام را برانگیخته و توسط موتور جستجو گر گوگل بسراغ این موضوع و اشخاص حقیقی رفتم . نتایج حاصله نشان داد که گوگول بیچاره سرگیجه گرفت و اطلاعاتی جمع آوری کرد که هیج کدام با پرنیسب های سیاست در گذشته نمی خواند, می پرسید چرا؟! پس در ادامه بخوانید:

ادامه نظر...:
گیتی شیرزاد که همسر جاویدی شهید است

و کل خانواده جاویدی ها که رنجانی باشند ، به سازمان پیکار تعلق داشتند.امرالله ابراهیمی که در عراق با سازمان مجاهدین فعالیت داشته است و اکنون در هلند سازمانی تاسیس کرده است و ظاهرا با سازمان امنیت کشور هلند کار می کند و بشدت در جستجوی اعضای جدا شده مجاهدین می گردد . مینو همیلی را در صفحه فیس بوکی اش پیدا کردم که دستش را انداخته روی پاهای مجسمه مارکس و انگلس و از لحاظ فکری بیشتر با اسرف دهقانی و مارکسیست های یخ زده در قبل از انقلاب کثیف 57 مطابقت دارد.اضغر جیلو و ابوالفضل محققی هر دو روزگاری به سازمان فدائیان خلق اکثریت تعلق داشته اند وسالهاست که ارتباطی با اکثریت و اقلیت ندارند. اضغر جیلو با اتحاد برای دمکراسی فعالیت دارد و ابوالفضل محققی نویسنده و روزنامه نگار مستقلی است و تنها نقطه اشتراک آنان با گیتی شیرزاد ، ترک وزنجانی بودن آنان است . برخی منابع می گوید که ارتباط مینو و ابراهیمی به واسطه هم سازمانی بودنشان در تشکیلات مهدی سامع است .
جمع بندی گوگل چنین نشان می دهد که مینو و امرالله ابراهیمی بشکلی با شورای مقاومت مجاهدین قرار دارند و از انجا که سازمان پیکار که همان سازمان مجاهدین خلق اصلی بودند که تغییر ایدئو لوژیک داد ه و مارکسیست شدند وکینه مسعود رجوی و رزیم خمینی از پیکاری ها قابل درک است ، یپکاری ها، همواره هدف مجاهدین خلق قرار داشته اند و مسعود رجوی حتی از مرده پیکاری هم می ترسد. رزیم در سال 59 و 60 بشکل بسیار بی رحمانه ای سازمان پیکار را نابود کرد و کسانی که در زندانهای رژیم بوده اند حکایت های وحشتناکی از شکنجه پیکاری ها می گویند و به دلیل سرکوب شدید ، سازمان پیکار تنها سازمان سیاسی بود به وسیله رزیم منحل شد و کلیه رهبران و اعضا و هواداران پیکار اعدام شدند و انانی که مثل گیتی شیرزاد تواستند از مرگ رهایی یابند ، چاره ای جز اینکه ازاینکه از عقاید خود ظاهرا توبه نمایند ؛ نمانده بود و منهم اگر جای گیتی بودم ؛ همین کار را می کردم و افتخار می کردم که توانستم سر رزیم را کلاه بگذارم و جان عزیز خودم را نجات دهم. اما اینکه چرا مینو پس از 30 سال که از زندان ازاد شد ، به تقلید و یا بدستور امرالله ابراهیمی سازمان ضد جاسسوی تند را تشکیل داد که وظیفه اش شناسایی عوامل رزیم است و تقسیم کاری کردند اعضای جدا شده مجاهدین بعهده ابراهیمی قرار گرفت و اعضای قدیمی سازمان پیکار بعهده مینو همیلی مارکسیست قرار گرفت. تا درسی باشد برای جدا شدگان مجاهدین آتی که یکهو هوس جدایی از سازمان نکنند. اری چنین بود که مینو خانم فیل اش یاد هندوستون کرد و به سی سال و اندی سال قبل بازگشت که گیتی شیرزاد او را به درمانگاه زندان برد.