Skip to main content

بهمن موحدی!

بهمن موحدی!
Anonymous

بهمن موحدی!

می‌دانیم و می‌دانید که اشرار کمونیست نقش ویژه‌ای در فرو رفتن عیران در کام هیولای ولایت وقیح داشتند. تا دیروز شعار «همه باهم خمیتی» را سر داده و عکس خمینی را در ماه می‌دیدید و خلخالی جلاد را در سرتاسر عیران به عنوان نماینده‌ی کمونیست‌ها در مجلس شورای رژیم جنایتکار جمهوری عسلامی تعیین نموده بودید و امروز اینجا با تکرار شعارهای توخالی «زنده باد، مرده باد» در راستای هل دادن عیران به کام هیولایی دیگر گلو پاره می‌کنید. همان زمانی که شما بر عبای گندیده‌ی خمینی جنایتکار بوسه می‌زدید ملت تورک آزربایجان جنوبی بر علیه گنجانده شدن اصل «ولایت وقیح» در قانون اساسی جمهوری عسلامی قیام نمود اما شماها با همکاری تمام و کمال با رژیم جنایتکار جمهوری عسلامی تبریز و آزربایجان جنوبی را در.. خود سوزاندید.

تشکیلات مخوف متبوع شما، سازمان جنایتکار مجاهدین خلق که با مرتکب شدن اعمال دهشتناک تروریستی، دستش تا آرنج به خون مردم عیران آغشته است خوابهای زیادی برای آینده‌ی عیران دیده است اما تروریست‌هایی مثل شما نزدیک 40 سال است که مثل طوطی شعارهای توخالی را تکرار می‌نمایند و تا 40 سال دیگر هم شعارهای شکمی «زنده باد، مرده باد» را تکرار نمایید به اندازه‌ی سر سوزنی نخواهید توانست رژیم جمهوری عسلامی را از جای خود تکان دهید چرا که مردم عیران به خوبی می‌دانند آبشخور ملایان جنایتکار و کمونیست‌های خونخوار یکی است و با عبرت‌آموزی از گذشته‌ی تلخ خود و با پرهیز از تکرار اشتباه مهلکشان دیگر مملکت را تقدیم هیولای استبدادی دیگر نخواهند نمود.

این هم از عجایب مسخره‌ی روزگار است که «فردوسی» که اشعار نژادپرستانه‌اش مملو از تورک‌ستیزی می‌باشد به عنوان «شاعر ملی» جا زده می‌شود یعنی شاعری که اشعارش شناسنامه‌ی هویتی قوم فارس می‌باشد و در دشمنی با تورک‌ها زبانزد خاص و عام بوده و لجن‌پراکنی بر علیه تورک‌ها به خاطر جنگ عیران و توران محور اشعارش می‌باشد برای ما تورک‌ها شاعر به اصطلاح ملی می‌شود؛ یا کورش وحشی شاه ف-ا-ر-س-ها را به زور می‌خواهند برای تورک‌ها مقدس نمایند.

برای چه باید کلمه‌ی ف-ا-ر-س که با گرفته شدن از نام قوم ف-ا-ر-س به دم کلمه‌ی خلیج چسبانده شده است برای ما تورک‌ها اهمیتی داشته باشد!!!؟ در حالیکه می‌دانیم کشورهای عربی متعددی که در حاشیه‌ی «خلیج» هستند نسبت به نژادپرستان ف-ا-ر-س عاقل‌تر بوده و حداقل در ادبیات رسمی خود اغلب نام «خلیج» خالی را استفاده می‌نمایند درحالیکه نژادپرستان ف-ا-ر-س با چسباندن زورکی ف-ا-ر-س به دم خلیج به زور و از طریق تبلیغات توخالی می‌خواهند آن را به نفع قوم ف-ا-ر-س مصاره نمایند.

اگر ف-ا-ر-س‌ها می‌گویند وطن یعنی خلیج همیشه ف-ا-ر-س، ما تورک‌های آزربایجان جنوبی می‌گوییم «وطن یعنی دریاچه‌ی اورمیه» که توسط مدیریت فاجعه‌بار ف-ا-ر-س-ی به برهوت نمک تبدیل شده است؛ وطن یعنی زبان و هویت تورکی؛ وطن یعنی آزربایجان جنوبی نه عیران عسلامی/ف-ا-ر-س-ی/عاریایی که با استعمار و استثمار ملت تورک آزربایجان جنوبی، زبان، هویت و تمامی هستی آن را در معرض نابودی قرار داده است.

دیگر گذشت آن روزها که با حیله‌ی استعمارگر پیر، انگلیس، تاج عاریه‌ای پادشاهی غیران بر سر نژادپرستان ف-ا-ر-س گذاشته شود و هر قدر هم در پذیرش حقایق عناد و لجاجت به خرج دهند امروز دیگر کاملاً ثابت شده است که قوم ف-ا-ر-س با جعل تاریخ، عیران را به مصادره‌ی خود درآورده؛ زبان ف-ا-ر-س-ی را به ملل غیر ف-ا-ر-س تحمیل نموده؛ ملت ف-ا-ر-س را با ترفند «پانفارسیسم» به نام «ملت عیران» جا زده و ملل غیر ف-ا-ر-س، علی‌الخصوص تورک‌های آزربایجان جنوبی را به زیر سلطه‌ی استعمار و استثمار خودش کشانده است. اگر فاشیسم ف-ا-ر-س حاضر به پذیرش واقعیت‌های جامعه‌ی متکثر و چندهویتی عیران از طریق دموکراتیک نباشد لاجرم با مشت آهنین ملل غیر ف-ا-ر-س، بویژه ملت تورک آزربایجان جنوبی با سرشکستگی مجبور به پذیرش حقایق خواهد شد.

گوش ما تورک‌های آزربایجان جنوبی از تهدیدهای توخالی پر است و شما با داد و هوار و های و هوی راه انداختن‌های الکی و دهن‌دریدگی‌های چاله‌میدانی، به غیر از خسته نمودن خود ره به هیچ جایی نخواهید برد. شما و سایر تروریست‌های سازمان مخوف مجاهدین خلق به جای خواب دیدن برای آینده‌ی عیران، بهتر است بنشینید در آرزوی دیدن عیران عزیزتان عمر باطل خود را سپری نمایید که اگر در بیداری هم آرزویتان تحقق نیافت شاید در خواب به این ارزوی بزرگ نائل شدید.

با توجه به گسست شدید هویتی در عیران، یوگسلاویزه شدن آن محتمل‌ترین آلترناتیو برای رژیم جمهوری عسلامی می‌باشد غیر از آن هر چه باشد خواب و خیالی بیش نیست.