Skip to main content

به جناب آلتین خان

به جناب آلتین خان
بهمن موحدی(بامدادان)

به جناب آلتین خان
سازمانهای کمونیستی ایران و سازمان مجاهدین خلق ایران کوچکترین نقشی در روی کار آوردن خمینی خون آشام نداشتند. به دو دلیل خمینی توانست در سال 57 قدرت را بدست گیرد و حق حاکمیت مردم را غصب کند؛ اولین دلیل، زدوبندها و ساخت وپاختهای امپریالیسم آمریکا با خمینی خون آشام در مقطع انقلاب ضدسلطنتی در سال 57 بود و دوم اینکه زمینه های پذیرش خمینی در داخل ایران به دلیل استبداد و خفقان و دیکتاتوری شاه خائن مهیا شده بود و عاقبت خمینی توانست سوار بر موج انقلاب آزادیخواهانه ی خلق قهرمان ایران در سال 57، آن انقلاب شکوهمند را به سرقت ببرد و پاسدارها و بسیجی ها و کمیته چی ها و چماقداران وحشی را به جان انقلابیون و مردم بیاندازد.
وشما جناب آلتین خان دقیقاً همان حرفهای طرفداران رژیم جمهوری اسلامی و سلطنت طلبان را می زنید که اصرار دارند ردپای امپریالیسم آمریکا را در روی کار آوردن خمینی خون آشام -

و دارو دستۀ مرتجع اش پاک کنند و تقصیرات را گردن کمونیستها و مجاهدین بیاندازند. شما تلاش می کنید که این دروغ را جا بیاندازید که خمینی و دارودسته اش تبلور عینی و طبیعی انقلاب ضدسلطنتی خلق ایران در سال 57 هستند! در حالیکه به هیچ وجه اینچنین نیست، امپریالیسم آمریکا و دولتهای غربی راه را برای خمینی خون آشام باز کردند، خمینی با کمک آنها به سرعت انقلاب ضدسلطنتی خلق ایران را به نفع حاکمیت ارتجاعی و نحس خود و به نفع حفظ دستگاه چپاول و سرکوب ، مصادره و جمع کرد و انقلاب ضدسلطنتی خلق ایران در سال 57 را سر برید.
شما جناب آلتین خان باید بدانید که کمونیستها و مجاهدین بیشترین هزینه را در راه مبارزه با رژیم ضدبشری جمهوری اسلامی پرداخت کرده اند و در به روی کار آوردن این رژیم ضدبشری و فاشیستی نیز هیچ گونه نقشی نداشته اند. این امپریالیستهای غربی به سرکردگی امپریالیسم آمریکا و رژیم شاه خائن بودند که زمینۀ قدرت گرفتن خمینی را فراهم کردند. در دو واقعۀ 28 مرداد 1332 و انقلاب ضدسلطنتی سال 57 ، امپریالیسم آمریکا ضربات بزرگی بر پیکرۀ جریان آزادیخواهی در ایران زد. در کودتای ننگین 28 مرداد سال 32 دولت قانونی و ملی و دمکرات زنده یاد دکتر محمد مصدق را امپریالیسم آمریکا سرنگون کرد و شاه خائن و بزدل به ایران بازگشت. در جریان انقلاب ضدسلطنتی خلق ایران در سال 57، ژنرال هایزر در ایران مستقر شد تا مانع از حرکت ژنرالهای پفیوز و بزدل دربار نکبت شاهنشاهی بر علیه خمینی شود و همچنین مانع از این بشود که کمونیستها و مجاهدین، رهبری انقلاب ضدسلطنتی را در اختیار گیرند. اگر هرکدام از این نیروها رهبری انقلاب را در دست می گرفتند و تشکیل حکومت می دادند، منافع امپریالیستهای غرب و رژیم اسرائیل به خطر می افتاد. وحالا با تمام این اوصاف یک مشت مغرض، مزخرف می گویند و تقصیرات را گردن کمونیستها و مجاهدین می اندازند.