Skip to main content

بهمن موحدی!

بهمن موحدی!
Anonymous

بهمن موحدی!

سرتاپای کامنتهای تو مملو از پرخاشگریهای .. می‌باشد که شخصیت حقیر و بی‌مایه‌ی شما کمونیست‌ها که هنرشان فقط کوبیدن بر طبل شعارهای توخالی می‌باشد را به روشنی به تصویر می‌کشد. اینها همان شعارهای شکمی هستند که از .... به بیرون تراوش می‌نمایند و صد البته بردشان نیز در محدوده‌ی شکم شریف‌تان می‌باشد.

عالم و آدم می‌دانند که سازمان مجاهدین خلق یک سازمان تروریستی است که دستش تا آرنج به خون مردم عیران آغشته است. این چیزی نیست که من بگویم بلکه اعمال ددمنشانه‌ی سازمان تروریستی مجاهدین خلق در طی سالیان متمادی به روشنی مبین آن است. البته از شما تروریست‌های وابسته به این سازمان مخوف که هر روز به نوکری یک ارباب در‌می‌آید انتظار نمی‌رود که چشمتان را به روی جنایتهای این سازمان بر علیه مردم عادی عیران باز نمایید.

شما و سایر ف-ا-ر-س پرستان به جای لجن‌پراکنی بهتر است برای من تفاوت «عیران»، «ئیران» و «ایران» را بیان نمایید. اینکه قواعد نوشتاری زبان ف-ا-ر-س-ی چنان مسخره است که مثل موم می‌توان آن را به هر شکلی درآورد مشکل من نیست. پرفسورهای کذایی زبان ف-ا-ر-س-ی به جای خر و پف نمودن در لابلای تار عنکبوت‌های به اصطلاح فرهنگستان زبان ف-ا-ر-س-ی، بهتر است بنشینند مشکل نوشتاری این زبان علیل را حل نمایند تا هر کسی هر طوری دلش خواست آن را ننویسد. برای چه مثلاً هر کسی نمی‌تواند زبان‌های تورکی و انگلیسی با الفبای لاتین را هر طوری دلش خواست بنویسد!!!؟ چون این زبانها به معنای واقعی کلمه «زبان» هستند و قواعد نوشتاری اصولی و استاندارد دارند و مثل زبان علیل و عقیم ف-ا-ر-س-ی با وصله و پینه کردن زبان‌های دیگری ملغمه‌ای به نام «زبانچه‌ی ف-ا-ر-س-ی» درست ننموده‌اند که با تحمیل این به اصطلاح زبانچه افلیج به ملت‌های غیر ف-ا-ر-س عیران، آنان را به استعمار خود درآورند.

آینده‌ی عیران را نه تروریست‌های سازمان مجاهدین خلق بلکه ملت‌های عیران تعیین خواهند نمود. شما به جای شعارپراکنی‌های بی‌ارزش بهتر است بنشینید و امید دیدن عیران را حتی برای لحظه‌ای هم که شده در خود تقویت نمایید. کمونیست‌هایی مثل شما پس از شکست مفتضحانه پس از عنقلاب عیران، به مرده‌ی سیاسی تبدیل شدند اما شماها مذبوحانه اصرار بر زنده ماندن دارید اما بازی مرگبار کمونیسم سالهاست در عیران به اتمام رسیده و آن خلقی که شما از آن صحبت می‌نمایید منتظرند تا انتقامی وحشتناک از تروریست‌های سازمان مخوف مجاهدین بگیرند.

حرف ما استقلال‌طلبان آزربایجان جنوبی واضح است امثال شما تا صد سال دیگر هم اینجا شعارهای توخالی را تکرار نمایند تأثیری به اندازه‌ی یک اپسیلون هم در اراده و عزممان برای رهایی از زندان فاشیسم ف-ا-ر-س نخواهد گذاشت. راه ما به سوی کشور اروپایی آزربایجان جنوبی مستقل می‌رود. با تشکیل کشور مستقل «آزربایجان جنوبی» کویرهای ف-ا-ر-س را تقدیم ف-ا-ر-س پرستان و عیران‌پرستان خواهیم نمود و صد البته با یوگسلاویزه شدن «عیران»، نام عیران نیز به فراموشخانه‌ی تاریخ سپرده خواهد شد.