Skip to main content

جناب peerooz

جناب peerooz
Anonymous

جناب peerooz

شما مثل اینکه مطلب را نخوانده ازبر شده‌اید! نویسنده در همان ابتدای مطلب نوشته است:

"بازداشت های غیرقانونی، ایراد ضرب و شتم، به سخره گرفتن باورها و عقاید، پرونده سازی و در نهایت اجبار قضات به صدور احکام غیرقانونی از جمله اقداماتی هستند که سوابق فعالیتی نیروهای موسوم به سربازان گمنام امام زمان را تشکیل می دهند. در زندان هم هربار که اراده کنند، می آیند با همان ادبیات بی ادبی قدرت بلامنازعشان را در مقابل زندانی به بند کشیده به نمایش می گذارند.

این شیوه¬ی معمول اکثریت نیروهای اطلاعاتی است که در این مقال موضوع بحث ما نیست. موضوع، برخورد نژادپرستانه این عناصر با اقلیت ملی و قومی است که یکی از موارد آن برخوردی است که کارشناس پرونده ام در بند 8 زندان رجایی شهر با من نمود. چنانکه در اعتراض به سماجت بیش از حدش در استعمال واژه¬ی مجعول «آذری» وقتی که پرسیدم که آیا خوش دارد کسی او را با یک هویت دیگری مثلا «افغانی» مورد خطاب قرار دهد، بلافاصله دهان به اهانت و ناسزاگویی گشود. گویی به نژاد پاک آریایی اش برخورده بود!"

ایشان به صراحت نوشته است که موضوع زندان و شرایط آن، مورد بحث ایشان نیست بلکه مبحث در خصوص «برخورد نژادپرستانه با اقلیت ملی و قومی» می‌باشد. البته افرادی مثل شما که مطلب را نخوانده ازبر می‌شوند اگر حتی اندکی تأمل داشته باشند درک این موضوع چندان سخت نیست که ایشان سالهای متعدد است که در زندانهای فاشیسم ف-ا-ر-س اسیر می‌باشد و همین اکنون هم در چنگال رژیم ف-ا-ر-س اسیر می‌باشد آیا از یک زندانی اسیر انتظار شق‌القمر نمودن داشتن دور از عقلایت نیست!؟

خنده‌دار است از ویکی‌پدیای ف-ا-ر-س-ی که تحت کنترل رژیم ف-ا-ر-س قرار دارد برای اثبات تورک‌ستیزی خود سند می‌آورید!!!؟ این مطلب در ویکی‌پدیا بر علیه تشکل «یئنی‌گاموح» چگونه نوشته شده است!!!؟ سربازان گمنام «عِمام ضمان» نوشته‌اند یا فاشیست‌های ضد تورک مثل شما!!!؟

همین کمونیست‌های بوقلمون‌صفت از قبیل این به اصطلاح تبریزی، که طبق عادت دیرینه جهت دشمنی با تورک‌ها بر علیه این مطلب موضع گرفته‌اند که این زندانیان نمی‌توانند از درون زندان مطلب بنویسند همان کسانی هستند که زمانی می‌گفتند رژیم جمهوری عسلامی چرا این تشکل «یئنی‌گاموح» را آزاد گذاشته است که آزادانه در داخل عیران فعالیت می‌نمایند و همین دشمنان انسانیت سبب شدند که اعضای این تشکل دستگیر شده و برای هر کدام از اعضای آن نزدیک 10 سال زندان بریده شود. درحالیکه می‌دانیم رژیم جمهوری عسلامی با تمامی فشاری که بر زندانیان وارد می‌آورد نمی‌تواند آنان را به طور کامل تحت کنترل خود درآورد و بارها خبر یورش مأموران رژیم به درون زندان و درگیری با زندانیان به علت اینکه گویا زندانیان، از طریق ابزارهای مختلف مانند موبایل به طور مخفیانه ارتباطاتی با بیرون زندان دارند منتشر شده که به ضرب و شتم و حتی مرگ برخی زندانیان نیز منجر شده است.

امثال شما پیر پاتال‌ها که در کشورهای غربی روی مبل راحت خود لم داده و اوقات بطالت خود را با خواندن مطالب این سایت و نوشتن عریضه‌نامه‌ها سپری می‌نمایید طبیعی است که هرگز نتوانید وضعیت یک زندانی که برای دفاع از حقوق ملت خود، نزدیک 10 سال از عمر گرانبهای خود را در سیاهچال‌های رژیم ف-ا-ر-س می‌گذارند را درک نمایید چرا که این زندانیان علیرغم اسارت در زندان فاشیسم ف-ا-ر-س، روح بسیار بزرگی داشته و مثل شما بزدلان نیستند که به لطف رفاهی که کشورهای غربی برایشان فراهم آورده‌اند در خوابی عمیق غوطه‌ور شده و برای زندانیان حرکت ملی تورک آزربایجان جنوبی رجز‌خوانی نمایند.