Skip to main content

1- قوم پرستانی که با فشار به

1- قوم پرستانی که با فشار به
Anonymous

1- قوم پرستانی که با فشار به حاکمان در این چند دهه اجازه اقامت مهاجران خارجی حتی جنگزده های خوزستانی را در شهر و استانشان ندادند علم ضد نژادپرستی و دلسوزی برای افغان و عرب بلند کرده اند. کسی که با پوشیدن شلوار کردی در ارومیه مخالف است و در ورزشگاه تبریز شعار العرب الح... سر می دهد ضد نژادپرستی بر ضد عربها شده! عربی که تکفیریهای داعش را برای قتل عام هم تباران خود درست کرده از نژادپرستی ایرانی می گوید!
سالهاست اقامت مهاجران افغان و عراقی در آذربایجان و کردستان و خوزستان و مازندران و اکثر مناطق قومی بطور کامل ممنوع است و همه در استانهای با فرهنگ غالب فارسی ساکن شده اند!
ترامپ هم گفته بود انتخاب شود افغانی به امریکا راه نمی دهد.
البته طبق گفته این آقای زیباگلم شما باید از طالبانو ملاعمرو بزرگترین تولیدکنندگان موادمخدرجهان که افغانها باشند خوشت بیاید وگرنه نژادپرست هستی!!!

ببینید چه کسانی را بر ما حاکم کرده اند! البته ایشان نمی گوید چرا رفقای خودش از آنسر دنیا از اروپا و امریکا آمده اند بر سر افغان و عرب و پاکستانی بمب می ریزند؟
2 - کوفته و قورمه سبزی که نامشان فارسی هست چه ربطی به ترکها دارد که آنها را مصادره کرده باشیم؟ آبگوشت و دیزی که نام تمام مواد اولیه اش فارسی است چطور ترکی است؟
فرش هنری ایرانی است که در اکثر شهرهای ایران رایج بوده بهترین فرشهای موزه های جهان فرش کاشان و مشهد و کرمان است. ضرب المثل قالی به کاشان بردن و زیره به کرمان را نشنیده ای؟
در ترکی استانبولی برای میوه و سبزی و هویج و خیار و انار و سیراب شیردان و سرکه و پلو و ترشی و کره و پنیر و بادام و گردو و پسته و ... همین نامهای فارسی بکار می برند.