Skip to main content

جناب آلتین,

جناب آلتین,
peerooz

جناب آلتین,
با تشکر صمیمانه از سعی شما در کمک به درک من از اوضاع, این " پیر پاتالی که در کشورهای غربی روی مبل راحت خود لم داده " قبلا به کمبود اطلاع خود اعتراف نموده است و نمیداند که چه چیز را " ازبر " شده است. تمنا دارم که اشتباهات من در آن چه در کامنتم آمده است را تصحیح بفرمائید, به ویژه آنکه تحصیلات عالی جناب دکتر حسنی در باکو نبوده و ایشان دبیرکل تشکیلات یئنی گاموح نمی میباشند و تشکیلات یئنی گاموح آنچه نیست که در " ویکی‌پدیای ف-ا-ر-س-ی " آمده است.

بنده " فاشیست‌ ضد تورک که اوقات بطالت خود را با خواندن مطالب این سایت و نوشتن عریضه‌ نامه‌ها سپری می‌نماید " , این " به اصطلاح تبریزی کمونیست‌ بوقلمون‌صفت " را نمی شناسد و مسئول گفته های او نمی باشد.

و اگر اشتباهات دیگری در باره جناب صادق زیبا کلام و رضا خان و تقلید او از آتاتورک رخ داده است لطفا بر بنده منت گذارده و یک به

را تصحیح بفرمائید و اینکه اقلیت های ارمنی و یونانی و کرد در ترکیه اوضاع بهتری از اقلیت ها در ایران داشته اند. ضمنا کوره سواد من قادر به درک معنی کلمات مشکل " عسلامی, عِمام ضمان, عیران و غیره " نمی باشد. با تشکر مجدد از سعی در کمک به درک ناقص بنده.