Skip to main content

جناب peerooz

جناب peerooz
Anonymous

جناب peerooz

طبق عادت مألوف عیرانی‌ها که وقتی به زمین سفت و سخت می‌رسند دست به دامن «تئوری توطئه» می‌شوند این «توهم توطئه» به وضوح در کامنت شما نیز مشاهده می‌شود ما مدافعان زبان، هویت و وطن خود هستیم که در اشغال فاشیسم ف-ا-ر-س قرار دارد البته چون شما حتی از نظر خونی «تورک» نیز باشید از نظر فکری یک «خود ف-ا-ر-س پندار» هستید برایتان آن حسی که ما نسبت به وطنمان آزربایجان جنوبی داریم هرگز قابل درک نبوده و نخواهد بود. بله من برای نجات وطن خود از دست شغالان و ودرندگان با افتخار گریبان نیز چاک می‌نمایم اما چمباتمه زدن شما اینجا شاید به دلیل مأمور و معذور بودنتان باشد که به مصداق آن سخن مسلمانان که «کافر همه را به کیش خود پندارد» گویا شما نیز به علت مآمور و معذور بودنتان چنین تصوری را در مورد دیگران نیز دارید.

در مورد ناسیونالیسم و اینکه چه هست چه نیست ما فعالان حرکت ملی تورک آزربایجان جنوبی اطلاع کافی داریم و نیازی به تکرار مکررات از جانب شما و سایرین نیست. با شعارهای قشنگی مانند اینکه بالأخره بشر به مرحله‌ی انسانیت می‌رسد و فلان و بهمان می‌شود وطن ما از اشغال آزاد نمی‌شود گوش ما از این مهملات پر است و هر روز انسانیت جماعت ف-ا-ر-س و «خود ف-ا-ر-س پنداران» همچون شما را می‌بینیم که حتی موقعی که قطار آزربایجان جنوبی قربانی مدیریت فاجعه‌بار ف-ا-ر-س-ی می‌شود این جماعت نژادپرست در شبکه‌های مجازی هورا و هلهله به راه می‌اندازند که خوب شد تورک‌ها مردند و حداقل از دست برخی‌شان راحت شدیم. ما در 100 سال احیر تحت سرکوب ناسیونالیسم زهرآگین ف-ا-ر-س به خوبی التفات پیدا نموده‌ایم که مفهوم «انسانیت» در این مملکت نفرین شده چیست و با شعارهای مزورانه‌ی امثال شما در خصوص چند و چون «ناسیونالیسم» راه خود را به سمت عیران عاریایی عزیز شما نمی‌چرخانیم. البته نیک می‌دانم که حرفهای من برای اشخاص بی‌وطن مثل شمایی که حتی ابایی از تخریب یک زندانی حرکت ملی تورک آزربایجان جنوبی نیز ندارید قابل درک نیست.

خیلی‌ها ممکن است به لحاظ خونی «تورک» باشند اما تورک بودن نه صرفاً به خون بلکه به «تفکر» است افراد بسیار زیادی وجود دارند که خون تورکی دارند اما به دلیل آسیمیله شدن هویت خود را باخته و به ضد تورک‌های دشمن زبان و هویت تورک تبدیل شده‌اند. گویا شما نیز فقط در ظاهر علقه‌هایی با زبان و هویت تورکی دارید اما از نظر فکری یک تورک‌ستیز هویت‌باخته می‌باشید اما اسم «هویت‌باختگی‌»تان را «انسان‌گرایی» می‌گذارید.

شما به خاطر سن و سالتان ممکن است خیلی چیزها یادتان برود که ممکن است به دلیل فراموشکاری در کامنت‌های بعدی نیز بخواهید اضافه نمایید و یا جهت انجام مطلوب مأموریتتان بخواهید گفته‌هایتان را تکمیل نمایید اما سخنان تورک‌ستیزانی مثل شما در خصوص «ناسیونالیسم» و ... از نظر من تکرار مکرر مهملات کلیشه‌ای بیش نیست چرا که این مهملات کلیشه‌ای و نسخه‌پیچیدن‌ها نمی‌توانند دوای درد زبان و هویتِ در معرضِِ نابودی و راهی برای آزاد شدن وطن اشغال شده‌ی ما باشند بویژه از جانب کسانی مثل شما که سلطه‌ی فاشیسم ف-ا-ر-س را با تمام وجود در آغوش گرفته‌اند.

درد شما «حفظ طمامیط عرظی عیران» است و مسئله‌ی ما «آزادی آزربایجان جنوبی» و راه ما از هم جدا بوده و به یک مقصد مشترک منتهی نمی‌شود. شما به راه تورک‌ستیزیتان ادامه دهید و ما هم البته با صلابت در راه آزاد نمودن وطن خود از اشغال فاشیسم ف-ا-ر-س گام برمی‌داریم و البته در این راه پرپیچ و خم و ناهموار ممکن است گریبان تورک‌ستیزان و یا مأموران معذور مثل شما را چاک نیز بنماییم!