Skip to main content

جناب peerooz

جناب peerooz
Anonymous

جناب peerooz

کپی نمودن شرایط کشورهایی مانند سوئیس بر «عیران» و صحبت از "همزیستی مسالمت آمیز سوئیسی ها" نه فقط قیاس مع‌الفارق بلکه مقایسه‌ی کامل اضداد می‌باشد. مگر در همان سوئیسی که شما سنگش را به سینه می‌زنید 4 زبان رسمی وجود ندارد؟ آیا در عیران حتی تا 500 سال دیگر هم چنین امکانی وجود دارد که 4 زبان رسمی، یعنی 4 هویت و فرهنگ متفاوت با هم همزیستی مسالمت‌آمیز داشته باشند!؟ هنوز هیچ چیز نشده این اپوزیسیون ف-ا-ر-س پرست و عیران‌پرست که نه قدرتی و نه مسئولیت اجرایی دارد روزی هزار با ما را به صحراهای مغولستان تبعید می‌نمایند و با دیدن این واقعیتهای روشن امثال شما انتظار دارید فریب شعارهای مزورانه‌ی مثلاً دموکراتیک‌تان را بخوریم و با بستن چشممان بر فاشیسم عریان حلوا و حلوا بگوییم تا دهنمان شیرین شود!!!؟

نه‌! وظیفه‌ی انسانی شما فقط حکم نمی‌نماید که برایمان شعارهای کلیشه‌ای مثلاً دموکراتیک را تکرار نمایید بلکه اگر از وضعیت کشوری مانند سوئیس اطلاع دارید تکانی به وجدانتان داده و از استعمار و استثمار دهها میلیون انسان تورک نیز که صرفاً به دلیل تفاوت زبانی و هویتی تحت آپارتاید زبانی-هویتی قربانی نسل‌کشی خاموش شده‌اند نیز صحبت نمایید البته خوب می‌دانم مرغ همسایه برای فاشیست‌های ضد تورک مثل شما غاز است و از نظرتان آزادی و دموکراسی واقعی برای ملت‌های پیشرفته حلال و برای ما تورک‌های آزربایجان جنوبی حرام است چرا که درد شما فقط و فقط «حفظ طمامیط عرظی عیران» است نه دموکراسی واقعی.

من هم بهیچوجه انتظار ندارم با تورک‌ستیزانی چون شما، بهمن موحدی، تبریزی و ... به نقطه نظر مشترک برسم چرا که ما در اصول و مبانی با همدیگر تضاد فکری داریم و به همین خاطر هرگز به مقصد مشترک نمی‌رسیم. ما فعالان حرکت ملی تورک آزربایجان جنوبی قصه‌های دروغین انسان‌دوستانه را بسیار شنیده‌ایم و خواهیم شنید اما تحت سرکوب فاشیسم ف-ا-ر-س در مملکت نفرین شده‌ی عیران دیگر این داستانها به گوشمان خوش نمی‌آید.

من هرگز به خودم اجازه نمی‌دهم که به امثال شما پندی دهم بلکه صرفاً در چارچوب «آزادی بیان» نظر خود را بیان می‌نمایم به شما نیز توصیه می‌نمایم در چارچوب «آزادی بیان» صرفاً نظر خود را بیان نموده و هرگز خود را در جایگاه پند دادن به دیگران قرار ندهید.

شما بهتر است به جای «شرلوک‌ هلمز بازی» در خصوص واقعی بودن یا نبودن دیگران، مشکل تقلبی بودن خود را حل نمایید.